شناسهٔ خبر: 26123762 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاربران هشتگ #صف_اول را داغ کردند

کاربران فضای مجازی پس از شعرخوانی میثم مطیعی در مراسم نماز عید سعید فطر، با ایجاد هشتگ‌هایی حمایت خود را اشعار او اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کشور ما هر سال نماز عید سعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) در تهران برگزار می‌شود. چندی سالی است که در ابتدای مراسم برگزاری نماز عید فطر، میثم مطیعی مداح جوان و انقلابی کشورمان به شعرخوانی در خصوص معنویات ماه رمضان و مشکلات روز جامعه می‌پردازد. مطیعی در بخشی از شعر سال گذشته خود با استفاده از کلیدواژه "صف اول" به مسئولان رده بالای کشور تذکر داد که این جایگاه که در آن قرار دارند، برای سوءاستفاده نیست بلکه برای خدمت به مردم است. این تذکرات مطیعی واکنش‌هایی را در پی داشت و برخی گفتند که جای این حرف‌ها در مراسم عید فطر نیست اما رهبر انقلاب چند ماه بعد ضمن تأیید اشعار مطیعی، اظهار داشتند که بیان آن تذکرات لازم است و من خود را نیز مخاطب آن‌ها قرار می‌دهم.  

  این مداح جوان کشورمان امسال هم قبل از برگزاری نماز عید فطر اشعاری با همان مضامین ایراد کرد. کاربران فضای مجازی نیز با استفاده از هشتگ‌های #صف_اول، #میثم_مطیعی و #میثم_صدای_ماست، حمایت خود را از اشعار مطیعی اعلام کردند. در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید.

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

صف اول

انتهای پیام/

نظر شما