شناسهٔ خبر: 26120887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری قاتلان و سارقان طلافروش یاسوجی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان جانی طلافروشی رضوی در یاسوج دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

دستگیری قاتلان و سارقان طلافروش یاسوجیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سردار مهدی انصاری ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از بدو وقوع  حادثه قتل و سرقت طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : در همین راستا تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان ماموریت یافتند در جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد : زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخره نتیجه داد و پس از هماهنگی با مرجع محترم قضایی، بویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و همکاری بسیار مطلوب سربازان گمنام امام زمان ( عج ) ، و با بهره گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری بطور همزمان و در چند عملیات جداگانه  به انجام رسید .

سردار انصاری بیان داشت :  در چند عملیات بطور غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه قاتل ، سارقان و مسببان این جنایت در شهر یاسوج ، محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ، شهرک صدرا شیراز در استان فارس ، تعداد پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شدند. وشی به همراه یک نفر مالخر را دستگیر کنند .

اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

منبع: پلیس

 انتهای پیام/غ

 سارقان طلافروشی رضوی در دام پلیس

برچسب‌ها:

نظر شما