شناسهٔ خبر: 26120753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین جزئیات از دستگیری قاتلان طلافروش یاسوجی اعلام شد

یاسوج - ایرنا- فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنج نفر از مسببان قتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج که بهمن ماه پارسال اقدام به سرقت، گروگانگیری و قتل طلافروش کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی انصاری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه موضوع به طور ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.
وی افزود: این پنج نفر قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای انتظامی کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری رئیس دادگستری استان و دادستانی، سربازان گم نام امام زمان (عج) و پلیس راه استان در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
سردار انصاری بیان کرد: امروز در چند عملیات غافلگیرانه به طور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان و شهرک صدرا شیراز در استان فارس این جنایتکاران دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: از این افراد چندین قبضه سلاح گرم، به همراه مقدار قابل توجهی مهمات کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شد.
اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگانگیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه ها منتشر و یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی اش کشف شد.
9868/6110

نظر شما