شناسهٔ خبر: 26120447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تبریک مقامات و مسئولان اجرایی به مناسبت عید فطر

تهران-ایرنا- جمعی از مقامات و مسئولان اجرایی در پیام های جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشور‌های اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به د‌ولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.
اسحاق جهانگیری در این پیام ها عید سعید فطر را عید خلوص و یکرنگی دل و اراده و سربلندی در آزمون بندگی حق تعالی توصیف و اظهار امیدواری کرد به میمنت این عید سراسر مهر و‌ رحمت و در پرتو طاعت ها و عبادت های ماه مبارک رمضان، امت اسلامی بیش از پیش در مسیر کمال و تعالی انسانی گام بردارند و شاهد همبستگی بیشتر مسلمانان و گسترش صلح و ثبات در سراسر جهان باشیم.

**پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت عید سعید فطر
در پیام سید محمود علوی آمده است: فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ بر عابدان و سالکان شب زنده دار طریق دوست فرخنده و مبارک و بر شما ملت مومن و متدین ایران اسلامی بشارت باد رضوان الهی، که همراه با سایر مسلمین جهان در ماه مبارک رمضان، اطاعت و بندگی خالصانه به درگاه خداوند سبحان را پشت سرگذاشته و نفس اماره ی شیطان صفت را به بند کشیده اید. شما مومنین، با ایمانی استوار در این جهاد اکبر «تزکیه و خودسازی» را استمرار بخشیدید.
وزیر اطلاعات افزود: در این روز بزرگ که خداوند با عظمت برای همه مسلمین جهان عید قرار داده است، از حضرت احدیت که تنها صاحب جود و جبروت است، برای تمامی مسلمانان جهان وحدت ،صلح و سلامت و بخشش الهی و برای ایران اسلامی آرامش، امنیت روزافزون وسربلندی طلب می نمایم. سلامتی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، توفیق خدمت مسئولین محترم کشور و شادکامی روزافزون تک تک ملت شریف ایران را در این ایام مفرح از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

** تبریک وزیر کشور به مناسبت عید سعید فطر
در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: اکنون که حلاوت نزدیک شدن روز شرافت و کرامت و عید بزرگ مسلمین، دشواری وداع با موسم نزول و بهار قرآن، ماه عزیز رمضان را آسان می سازد، پیشاپیش، عید سعید فطر را به عموم اهل ایمان تبریک و تهنیت عرض می کنم و قبولی عبادت های مومنان و روزه داران را در جای جای وطن عزیزمان؛ ایران و سایر بلاد اسلامی از پروردگار مهربان مسالت دارم.
وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکرم که در سایه سار الطاف کریمانه اش، برنامه های پر شمار عبادی این ماه عزیز از جمعه و جماعات پر ارج تا شب های شریف قدر و بعلاوه راهپیمائی بزرگ ایمانی و سیاسی روز قدس در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد.

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مناسبت عید سعید فطر
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید و فرخنده فطر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت گفت.
در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی آمده است : «سپاس خدا را بر آنچه ما را راهنمایی کرد و خدا را شکر بر آنچه به ما بخشید»
عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری کردند. ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب معبود برداشتند. سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت بر ما فراهم و میسر گرداند. امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه راهمان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کنیم.
فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.
شبد**3202*9122

نظر شما