شناسهٔ خبر: 26119452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سایت رسمی جام جهانی ۲۰۱۸؛ سردار آزمون امید اول ایران برای گلزنی است

سایت رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سردار آزمون را امید اول گلزنی تیم ملی ایران توصیف کرد و نوشت تیم ملی ایران و هوادارانش، چشم انتظار گلزنی سردار آزمون در جام جهانی روسیه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، سایت رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گزارشی از گروه دوم، نگاهی اجمالی به تیمها و بازی های این گروه داشت. در این گزارش دیدار تیم های اسپانیا و پرتغال به عنوان بازی کلیدی گروه توصیف شده و آمده است دیدار این دو تیم قدرتمند، یک بازی سراسر هیجان و حساسیت خواهد بود که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

نکات ویژه تیم های گروه

روسیه سرزمینی نا آشنا و بیگانه برای پرتغال نیست؛ آنها پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو ۲۰۱۶ به عنوان نماینده قاره اروپا در جام کنفدراسیون های سال ۲۰۱۷ شرکت کردند و در دیدار رده بندی موفق شدند با شکست مکزیک به عنوان سوم دست یابند.

امید اول ایران برای گلزنی در جام جهانی، سردار آزمون است؛ این مهاجم ۲۲ ساله که در لیگ برتر روسیه و تیم روبین کازان عضویت دارد، در رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۱ گل برای تیم ملی به ثمر رساند و از این نظر با آمار تیم کیهیل (استرالیا)، کریستین اریکسن (دانمارک) و روملو لوکاکو (بلژیک) برابر است.

تیم ملی مراکش در گروه سوم رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آفریقا، با پشت سرگذاشتن تیم های ساحل عاج، گابن و مالی توانست پس از ۲۰ سال بار دیگر به این رقابتها راه پیدا کند.

آمار ویژه گروه – ۳

تیم ملی ایران پس از روسیه میزبان و برزیل، به عنوان سومین تیم توانست جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست آورد.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما