شناسهٔ خبر: 26119419 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا قدیمی | لینک خبر

با همکاری سفارت بلغارستان در ایران

نمایشگاه عکس «بالکان، میراث مشترک» در سعدآباد برگزار می‌شود

در برنامه ای مشترک توسط سفارت بلغارستان در ایران و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، از تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1397، نمایشگاه عکس با عنوان «بالکان، میراث مشترک» در موزه هنرهای زیبا برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه آن در ساعت 16 روز دوشنبه 28 خرداد ماه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی سعدآباد، این نمایشگاه شامل 114 قطعه عکس از آثار ایو هادجیمیشف هنرمند صاحب نام بلغاری است که طی آن میراث مشترک فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان، از جمله یونان ، آلبانی ، بلغارستان ، مجارستان ، بوسنی و هرزگوین ، کرواسی، اسلوونی ،جمهوری مقدونیه صربستان، مونته‌نگرو، رومانی و ترکیه از دوران باستان تا قرون وسطی به نمایش در آمده است.

هادجیمیشف متولد 1950 و رئیس انجمن عکاسان بلغاری و عضو افتخاری انجمن عکاسی سلطنتی این کشور است و تاکنون نمایشگاه‌های زیادی در نقاط گوناگون جهان برپا کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه از تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1397 ساعت 9 تا 19 به موزه هنرهای زیبا  به نشانی میدان تجریش، خ ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی  سعدآباد مراجعه کنند.

نظر شما