شناسهٔ خبر: 26119302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

وزیر کشور:رمضان ٩٧ در امنیت کامل به پایان رسید/عید فطر مبارک

صاحب‌خبر -
خرداد:وزیر کشور در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم از برگزاری تمامی مراسم ها و برنامه های عبادی و سیاسی ماه مبارک رمضان سال جاری در امنیت کامل خیر داد.

در پیامی؛

به گزارش خرداد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم، از برگزاری تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های عبادی و سیاسی ماه مبارک رمضان سال جاری در امنیت کامل خبر داد.

متن کامل پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که حلاوت نزدیک شدن روز شرافت و کرامت و عید بزرگ مسلمین، دشواری وداع با موسم نزول و بهار قرآن، ماه عزیز رمضان را آسان می سازد، عید سعید فطر را به عموم اهل ایمان تبریک و تهنیت عرض می کنم و قبولی عبادت های مومنان و روزه داران را در جای جای وطن عزیزمان؛ ایران و سایر بلاد اسلامی از پروردگار مهربان مسئلت دارم.

خدای متعال را شاکرم که در سایه سار الطاف کریمانه‌اش، برنامه‌های پر شمار عبادی این ماه عزیز از جمعه و جماعات پر ارج تا شب های شریف قدر و بعلاوه راهپیمائی بزرگ ایمانی و سیاسی  روز قدس در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد.

به عنوان وزیر کشور جمهوری اسلامی و مسئول امنیت کشور، از استانداران، فرمانداران و یکایک همکارانم در نیروهای انتظامی و امنیتی و جملگی نیروهای مسلح ایران و همچنین عناصر پر تلاش قوه قضائیه، که نقش مهمی در تحقق این امنیت کامل بر عهده داشته و دارند، قدردانی می‌کنم و اجر و مزد حقیقی را در آستانه عید، از خدای حی قادر متعال، برای این همه و خانواده های عزیزشان تمنا دارم.

عید بر همه شما فرخنده و مبارک باد.

عبدالرضا رحمانی فضلی

نظر شما