شناسهٔ خبر: 26119236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارت سوخت کامیون داران نیکشهری رفع انسداد شود

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار رفع انسداد کارت‌های سوخت کامیون داران نیکشهری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالعزیز بلوچزهی رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی دو هفته گذشته یک دستگاه تانکر آبرسانی با استفاده از کارت سوخت ۱۰۰ نفر از کامیون داران نیکشهری اقدام به سوختگیری نامتعارف می‌کند.

 عبدالعزیز بلوچزهی افزود: پس از این اقدام کارت سوخت ۱۰۰ نفر از کامیون داران نیکشهری توسط شرکت فرآورده‌های نفتی مسدود شد از این رو تعدادی از کامیون داران با مراجعه به اینجانب خواستار رفع انسداد از کارت‌های سوخت شان شدند.

وی تصریح کرد: کامیون داران منطقه که اغلب به کار جابه جایی مصالح ساختمانی و کالا اشتغال دارند هم اکنون به دلیل نداشتن سوخت بیکار هستند.

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان با درخواست از مسئولان برای رسیدگی به این موضوع گفت: یکی از درخواست‌های کامیون داران دریافت سوخت با قیمت سابق یعنی هر لیتر ۳۰۰تومان است در حالی که اکنون سهمیه شان هر لیتر ۶۰۰تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت سبب افزایش هزینه حمل بار در این منطقه شده است، افزود: در حال حاضر در این بخش ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و یک هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال دارند.

بلوچزهی در ادامه به مشکل کمبود آب در منطقه «دشتیاری» چابهار و «بنت» نیکشهر هم اشاره کرد و تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم تا به مسئله تامین آب و زیرساخت‌های جاده‌ای توجه بیشتری داشته باشند و در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش خود را برای تقویت تولید ملی به کار ببندند.

انتهای پیام/ع

کارت سوخت کامیون داران  رفع انسداد شود

نظر شما