شناسهٔ خبر: 26119017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

تحقیر عربستان مقابل دیدگان بن سلمان

در دیدار افتتاحیه جام جهانی روسیه، این کشور با نتیجه عجیب 5 بر صفر شکست را بر تیم ملی عربستان تحمیل کرد و پیروز میدان شد.

صاحب‌خبر -
جمهوریت؛ تحقیر عربستان مقابل دیدگان ملک سلمان


عربستان به عنوان یکی از نماینده های آسیا نتوانست نمایش خوبی از خود نشان بدهد و در مقابل دیدگان بن سلمان ولیعهد عربستان که برای دیدن این مسابقه به روسیه سفر کرده بود تحقیر شد.
تیم ملی فوتبال روسیه در اولین دیدار رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف عربستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید.

گازینسکی (۱۲)، دنیس چریشوف (۴۳ و ۹۲)، آرتور زومبا (۷۰) و گلووین (۹۴) برای روسیه در این بازی گلزنی کردند.

در این مسابقه که با قضاوت نستور آرژانتینی برگزار شد، عربستان حرف زیادی برای گفتن نداشت و در هر دو نیمه نتوانست خطر جدی روی دروازه میزبان ایجاد کند.

روسیه که با حمایت هوادارانش در میدان حضور داشت، در همان دقایق ابتدایی توسط گازینسکی به گل رسید. این تیم در نیمه اول یک گل دیگر توسط چریشوف به ثمر رساند تا نیمه نخست با دو گل تمام شود.

در نیمه دوم بازهم بازی هجومی روسیه ادامه داشت و سهم میزبان در این نیمه سه گل بود. زومبا و چریشوف در حالی در این نیمه گلهای روسیه را به ثمر رساندند که هر دو بازیکن به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شده بودند. در ثانیه های پایانی ههم این گلووین بود که روی یک ضربه کاشته گل پنجم را به عربستان زد.

به این ترتیب روسیه جام را با برد پرگل و کسب سه امتیاز شروع کرد تا در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد. دیگر بازی این گروه بین مصر و اروگوئه فردا از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود.

نظر شما