شناسهٔ خبر: 26118352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

روسیه 5 _ 0 عربستان؛ آبروی آسیا رفت

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - تیم ملی روسیه در اولین بازی جام جهانی با بردی پر گل عربستان را بدرقه کرد. 

 

 

به گزارش بانک ورزش، بعد از روزها انتظار هواداران فوتبال برای شروع جام جهانی دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 از ساعت 19:30 بین دو تیم روسیه و عربستان آغاز شد.

 

 

ترکیب روسیه

 

ایگور آکینف، ماریو فرناندس، یلیا کوتفو، سرگی اگناشویچ، یوری ژیرکوف، یوری گازینسکای، رومن زوبنین، آلکساندر سامدوف، آلکساندر گلوین، آلان دزگوف و فدور اسمولوف.

 

عربستان سعودی:

عبدالله مایوف، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، محمد بریک، سلمان فرج، یحیی شهری، محمد السهلاوی، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تیسر الجاسم و سالم الدوساری.

 

 

در دقیقه 11 بازی گازیسنکی با یک ضربه سر اولین گل جام جهانی روسیه را به ثمر رساند و تیم میزبان در همان دقایق اولیه بازی از عربستان جلو انداخت.

آلن زاگوف از روسیه در دقیقه 24 مصدوم شد و در تعویضی اجباری، جای خود را به دنیس چریشف داد.

در دقیقه 41 بازی چریشف با سردرگمی مدافعان عربستان گل دوم روسیه را به ثمر رساند. چریشف به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود. داور برای نیمه نخست دو دقیقه وقت اضافه گرفت که در این دو دقیقه گلی رد و بدل نشد و نیمه اول با برد دو بر صفر روسیه به پایان رسید. 

 

 

موقعیت: روسیه 5-4 عربستان

شوت داخل چارچوب: روسیه 2-0 عربستان

شوت بلاک شده:‌روسیه 3-2 عربستان

کرنر: روسیه 3-2 عربستان

آفساید: روسیه 3-0 عربستان

درصد مالکیت: روسیه 59٪-41٪ عربستان

پاس: روسیه 154-235 عربستان

 

 

در دقیقه 55 بازی عربستان یک موقعیت خطرناک به دست آورد اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا بازی همچنان دو بر صفر به سود روسیه ادامه پیدا کند.  سانتر از کناره‌ها به اشاره کوچک از مهاجم عربستان نیاز داشت تا دروازه روسیه باز شود اما این اتفاق رخ نداد.

 در دقیقه 67 بازی شوت پرقدرت زوبنین با دفع ناقص معیوف به  اسمولوف رسید اما معیوف با یک شیرجه مجدد موفق شد توپ را دور کند و در نهایت هوساوی توپ را از منطقه خطر دور کرد.

در دقیقه 71 بازی زیوبا که تازه به زمین آمده بود با ارسال زوبنین روی تیر دوم با ضربه سری خلاف جهت شیرجه معیوف به سومین گلزن روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی تبدیل شد.

نیمه دوم بازی سه دقیقه وقت اضافه داشت . در حالی که بازی رو به اتمام بود دنیس جریشف با یک ضربه فوق العاده گل دوم خودش و گل چهارم روسیه را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و روسیه در دقایق پایانی برای پنجمین به بار به گل رسید تا نماینده آسیا در بازی افتتاحیه تحقیر شود. 

نظر شما