شناسهٔ خبر: 26117897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

خسته بند:

ورود مستقیم فاضلاب به دریا مهم ترین معضل سواحل انزلی است

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی ورود مستقیم فاضلاب به دریا را مهم ترین معضل سواحل انزلی برشمرد و گفت: باید با استفاده از خطوط لوله گذاری فاضلاب ها به تصفیه خانه منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسن خسته بند در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: متاسفانه در دو سال گذشته مطالبات ناجیان غریق و سایر عوامل مربوط به ستاد ساماندهی پرداخت نشده است.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به اینکه مشکلات ستاد ساماندهی سواحل و تامین اعتبارات مالی به صورت مکتوب به وزیر کشور اعلام شده است اما چاره ای جز خود درمانی مشکلات نداریم.

وی ورود فاضلاب به صورت مستقیم به دریا یکی از معضلات سواحل شهرستان انزلی است، تاکید کرد: باید با استفاده از خط لوله های انتقال این فاضلاب ها به تصفیه خانه منتقل شود.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ در ساحل می تواند درآمد زایی خوبی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیچ کدام از غریق ها در سال های گذشته در طرح های سالم سازی غرق نشده و در نقاط خطر آفرین دریا اقدام به شنا کرده بودند باید شرایطی مهیا شود تا هم از طریق دریا به خشکی و هم خشکی به دریا نجات غریق صورت گیرد./

پایان پیام

برچسب‌ها:

نظر شما