شناسهٔ خبر: 26117797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

جام جهانی 2018 - روسیه

حواشی و گزارش کامل از مراسم افتتاحیه +تصاویر

مراسم افتتاحیه جام بیست و یکم هم اکنون در روسیه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -
بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز می شود.

به گزارش نامه نیوز، این بازی را  "نستر پیتانا" از آرژانتین به همراه هموطنانش قضاوت می کنند.

"استانیسلاو" سرمربی تیم ملی روسیه آکینکیف، فرناندس، کوتپوف، ایگناشوویچ، گازینسکی، ژاگوئف، اسمولوف، زوبنین، گلووین، ژیرکوف و سکدوف را در ترکیب اصلی خود قرار داد.

برای تیم ملی عربستان نیز عبدالله، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، محمد، الفرج، الشهری، یاسرالشهرانی، الجاسم، سالم الدوساری و اوتایف به مربی گری خوآن پیتسی به میدان می روند.

قبل از این مسابقه نیز مراسم افتتاحیه برگزار شد. در ابتدای آغاز مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه، ایکر کاسیاس جام را به ورزشگاه لوژنیکی آورد.

وی که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با اسپانیا قهرمان دنیا شده بود از عنوان قهرمانی این رقابت رونمایی کرد.

یکی از نکات عجیب مراسم افتتاحیه این بود که بلیت این مسابقه به قدری گران بود که بلیت های آن تا قبل از آغاز بازی به صورت کامل به فروش نرسیده بود.

کارلو آنچلوتی مربی سرشناس فوتبال دنیا میهمان ویژه بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه بود

بنا بر اعلام مجری مراسم، تهدیدات امنیتی باعث شد تا این مراسم فقط 30 دقیقه به طول بیانجامد. پیش از این گروه‌ تروریستی داعش این مسابقات و مراسم افتتاحیه را تهدید امنیتی کرده بود.

رونالدو برزیلی هم در مراسم افتتاحیه حاضر شد و مورد تشویق قرار گرفت.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سخنرانی پرداخت و به تیم‌های حاضر در این مراسم خوشامد گفت.

 مراسم افتتاحیه با اجرای دو خواننده معروف روس برگزار شد و لوپیروا، سفر جام جهانی و رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل در این مراسم حضور داشتند. از پرچم کشورهای حاضر در این مسابقات هم رونمایی شد.

مراسم

ج..

ج.

جام3

جام جهانی - روسیه و عربستان 

1336988574_775137941_MR_5441_C51EE252703AD8A944DDA6DD4D19EF88

رو


* بعد از هشت پا و گربه، حیوان جدیدی برای پیش گویی وارد دنیای فوتبال شده است. این بار یک اسب آبی به پیش بینی دست زد و عربستان را برنده بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 معرفی کرد.

اسب

 

qwqrfnzc1bsfvqqdxbkv

 

رختکن

 رختکن دو تیم پیش از آغاز بازی

رختکن2

ls;_

بازار ثبت سلفی در حوالی استادیوم داغ است

 

کاسیاس

ایکر کاسیاس با جایزه‌ای که سال ۲۰۱۰ به آن دست پیدا کرده بود در ورزشگاه حاضر شد

 

fhcd;khk

روسیه3

عربستان4

بازیکنان دو تیم با حضور در زمین مسابقه با جو ورزشگاه آشنا شدند

 

_vca_hi

نمایی از بیرون ورزشگاه لوژنیکی

* بازیکنان تیم ملی انگلیس فارغ از هیاهوی افتتاحیه جام جهانی، پس از تمرین نوبت ظهر امروز، در سالن ورزشی مشغول تمرین بولینگ شدند.

انگلیس

* عوامل برگزاری افتتاحیه پرچم تیم‌های عربستان و روسیه را در زمین چمن به نمایش گذاشتند و نیمی از ظرفیت ورزشگاه هم تکمیل شده است.

1

2

3

 

* این مراسم قرار بود ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار شود که با توجه به مسائل امنیتی یک ساعت با تاخیر شروع می‌شود.

* بسیاری از طرفداران تیم‌های حاضر در این مسابقات از کشورهای دور و نزدیک به روسیه سفر کرده‌اند و عده‌ای از آنها برای برگزاری مراسم افتتاحیه به ورزشگاه لوژینکی شهر مسکو سفر کرده‌اند.

V_SDI

جام

جام2

جام4

جام5

عربستان

 

* یکی از اتفاق‌های جدید در جام بیست و یکم ورود کمک داور ویدیوئی است. در این سیستم داوران با استفاده از مانیتوری که در کنار زمین تعبیه شده، صحنه‌های مشکوک بازی را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز تصمیمشان را تغییر می‌دهند.

جام جهانی

* آخرین خبر پیش از برگزاری افتتاحیه درباره محمد صلاح بود. بسیاری از طرفداران فوتبال در جهان نگران وضعیت کاپیتان تیم ملی مصر بودند که هکتور کوپر، سرمربی مصر اعلام کرد او صد در صد برای این مسابقات آماده است.

صلاح

 

نظر شما