شناسهٔ خبر: 26117515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

ترافیک در جاده‌های شمال در آستانه عید فطر

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده های بیلقان تا کیلومتر۷ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده های بیلقان تا کیلومتر۷ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

 

 

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگویی، درباره وضعیت جوی جاده های کشور اظهارکرد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در محورهای تبریز –اهر و تبریز-آذرشهر در استان آذربایجان شرقی و محور فیروزکوه در شرق استان تهران بارش باران گزارش شده است و در دیگر جاده‌ها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: همچنین در مسیرجنوب به شمال محور هراز در محدوده های از محدوده سه راهی مشاء تا امام زاده هاشم و آب اسک تا گزنک نیز حجم ترافیک نیمه‌سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

 

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده نارنجستان نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه تهران به قم در طول محور ترافیک پرحجم و روان است. در باند شمالی آزادراه تهران - کرج از گرمدره تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از خروجی استاندارد تا پل فردیس نیز وضعیت ترافیکی مشابه وجود دارد.

 

رحمانی در پایان اظهارکرد: در سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل ترافیکی وجود ندارد اما رانندگان برای اطمینان بیشتر می‌توانند در هرساعت از شبانه روز برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما