شناسهٔ خبر: 26117512 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

راز تحصیلی رهبر کره شمالی که نمی دانستید

کیم جونگ اون، پس از نشستن بر مسند قدرت به عنوان رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۱ به یکی از مرموزترین شخصیت های سیاسی جهان تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

شفاآنلاین>اجتماعی>کیم جونگ اون، پس از نشستن بر مسند قدرت به عنوان رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۱ به یکی از مرموزترین شخصیت های سیاسی جهان تبدیل شد.

راز تحصیلی رهبر کره شمالی!

به گزارش شفاآنلاین،داستان دوران کودکی کیم تاکنون بصورت رازی پنهان مانده است. گفته می شود رهبر جوان کره شمالی حدود ۳۴ سال سن دارد. او تنها فرزند خانواده سلطنتی کره شمالی نسیت. مادر او دو فرزند دیگر نیز دارد که یکی از آنها در سال ۱۹۸۱ به دنیا آمد و دختری با نام «کیم یو جونگ» که گفته می شود در سال ۱۹۸۷ بدنیا آمده است.

تاکنون اطلاعات محدودی از این رهبر جوان کره شمالی مورد تایید قرار گرفته است که شامل زمان تولد و همچنین اطلاعاتی در خصوص تحصیل او است. شواهد نشان می دهد که کیم در سوئیس تحصیل کرده است و در کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و رومانی  تا سن ۶ سالگی زندگی کرده است. رهبر کره شمالی بین سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ در یک مدرسه دولتی در شهر کونیز سوئیس با نام مستعار «پاک یون یا یون پاک» به عنوان پسر کارمند سفارت کره شمالی در برن سوئیس به تحصیل پرداخته است. این مسئله تا حدودی از سوی مسئولان شهر کونیز مورد تایید قرار گرفته است. همکلاسی های کیم او را پسری خوش مشرب توصیف می کردند که از بحث در مورد سیاست همیشه بیزار بود. در مدرسه او عاشق بسکتبال بود و همیشه توسط یک محافظ مراقبت می شد.

نظر شما