شناسهٔ خبر: 26117323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان:

اولویت ستاد ساماندهی سواحل کاهش آمار غریق است

انزلی - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان، کاهش آمار غریق و تامین امنیت جانی گردشگران و مسافران را اولویت ستاد ساماندهی سواحل دریا عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مونا ابروفراخ روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص ساماندهی سواحل ساده و شفاف بیان شده و نباید آن را پیچیده کرد .
وی تاکید کرد : باید روند عملیات آزاد سازی و حفظ حریم 60 متری دریا تداوم داشته باشد .
ابرو فراخ تاکید کرد: اولویت ستاد سواحل دریا ارائه هرگونه خدمات رفاهی به گردشگران ، شهروندان و همچنین کاهش غریق در سواحل در جهت فراهم سازی رضایت مندی همگان است.
وی یادآور شد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در کنار استفاده از دریا ، برنامه های ویژه فرهنگی و اجتماعی نیز در ساحل اجرا شود.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان گفت: ایجاد فضای شور و نشاط برای خانواده ها و خصوصا جوانان برای پویایی هرچه بیشتر در سواحل و استفاده سالم از دریا و ساحل آن بیش از پیش ضرورت دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و به دلیل داشتن مواهب الهی و جاذبه های گردشگری هرساله در ایام سفر پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
7471 / 2007

نظر شما