شناسهٔ خبر: 26116992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان بیان کرد:

عقب ماندگی اهواز در برخی حوزه های عمرانی نسبت به سایر کلانشهرها

اهواز- استاندار خوزستان گفت: اهواز در برخی حوزه های عمرانی از سایر کلانشهرها عقب مانده است که باید با خرد جمعی در راستای توسعه هر چه بیشتر استان و این شهر گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پل اصلی روگذر چند سطحی شهید بندر اهواز اظهار کرد: تقاطع چند سطحی شهید بندر علاوه بر کاهش اثرات روانی انتظار پشت چراغ قرمز، از اتلاف سوخت و زمان جلوگیری کرده و اثرات زیست محیطی توقف خودروها در پشت چراغ های راهنمایی را کاهش می دهد.

وی با ابراز امیدواری از افتتاح پروژه های عمرانی بیشتر در نقاط مختلف شهر اهواز، افزود: باید پروژه های عمرانی به سرعت و جدیت در کلانشهر اهواز افتتاح شوند تا شاهد پیشرفت این کلانشهر باشیم.

شریعتی بر توسعه متوازن و پایدار در شهر ها به ویژه مرکز استان تاکید کرد و گفت: باید در بخش خدمات شهری نیز  با جامع نگری عمل کنیم. اگر یک نقطه از شهر توسعه یابد نباید از سایر نقاط غافل شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای انجام پروزه ها نباید تنها به دنبال تامین اعتبار از منابع دولتی بودف اظهار کرد: سایر کلانشهرها با استفاده از ظرفیت های قانونی زمینه تولید ثروت را فراهم کرده اند ما نیز در بخش عمرانی و خدمات شهری باید از این فرصت استفاده کنیم که خوشبختانه شورای شهر و شهرداری این کار را شروع کرده اند.

شریعتی بیان کرد: اهواز در برخی حوزه های عمرانی از سایر کلانشهرها عقب مانده است که باید با خرد جمعی در راستای توسعه هر چه بیشتر استان و این شهر گام برداریم.

میدان شهید بندر شاه راه تاسیسات زیرزمینی است

همچنین در این مراسم مشاور استاندار خوزستان در امور عمرانی گفت: میدان شهید بندر اهواز با عبور خطوط فشار قوی متوسط و ضعیف برق، تونل مترو، آب و فاضلاب، فیبر نوری، لوله انتقال گاز و لوله انتقال بنزین شاه راه تاسیسات زیرزمینی است.

پیمان کاظمی نژاد افزود: میدان شهید بندر کانون تقسیم مسیرهای ورودی و خروجی شهر اهواز است این تقاطع شامل یک پل اصلی از سمت جاده ماهشهر به میدان پنج نخل به طول ۳۷۲ متر و چهار پل گرد است.

نظر شما