شناسهٔ خبر: 26116948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح "صبح و ورزش" در بیش از ۸۰ پارک تبریز برگزار می‌شود

R7887/P1377/S6,47/CT12

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد طرح "صبح و ورزش" که به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در بیش از ۸۰ پارک این شهر برگزار می‌شود، گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مؤثر در نشاط و سلامتی اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رابطه با برگزاری مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 اظهار داشت: واقعاً حرکتی که شورای شهر، شهرداری و سازمان ورزش شهرداری تبریز آغاز کرده‌اند، حرکتی بسیار خوب و قابل‌تقدیر است.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در تمام رده‌ها برگزار می‌شود و از طرفی ساعات بعد از افطار در ماه مبارک رمضان، فرصت و اوقات فراغتی مناسب برای تمام اقشار و رده‌های سنی است که گروه‌های ورزشی نیز از این ساعات استقبال می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رابطه با حضور خود در سالن خاوران و تماشای دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده پیشکسوتان خاطرنشان کرد: من پیش از این 2 دیدار نیز برای تماشای مسابقات رده پیشکسوتان در سالن خاوران حضور داشتم. جایگاه تماشاگران در این سالن پر بوده و استقبال بسیار خوبی از مسابقات صورت گرفته است.

بهتاج ادامه داد: خوشبختانه شاهد استقبال خوب از المپیاد ورزشی محلات تبریز هستیم و اقشار مختلف باید قدردان این حرکت سازمان ورزش شهرداری تبریز باشند. ان‌شاءالله بتوانیم در سال‌های آتی نیز مسابقات را در ورزش‌های گروهی که عموم مردم نیز علاقه زیادی به آنها دارند، در شهرهای مختلف توسعه دهیم.

وی در مورد طرح "صبح و ورزش" که به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در بیش از 80 پارک این شهر برگزار می‌شود، گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مؤثر در نشاط و سلامتی اجتماعی بوده و همچنین کار گروهی در این زمینه در کنار انگیزه، قطعاً نتیجه‌بخش است.

انتهای پیام/ش

نظر شما