شناسهٔ خبر: 26116577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

سرمربی تیم‌ملی مراکش: نباید از ایران گل بخوریم

خبرآنلاین

رنار سرمربی مراکش می‌گوید:«حضور هواداران برای ما یک جشن بزرگ است.»

صاحب‌خبر -

هروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش در نشست خبری اش گفت:«افتخاری است برای ما که در این جام جهانی هستیم. بسیاری از هواداران مان فردا می آیند. حضورشان برای ما جشنی بزرگ است و امیدواریم این بازی را جشن بگیریم.»

رنار این را گفت و ادمه داد:« من مربیگری را ۲۰ سال قبل از لیگ ۴ فرانسه شروع کردم از همان آخرین حضور مراکش در جام جهانی. در این مسیر سخت ما خیلی تلاش کردیم تا اینجا باشیم.ما در نیمه دوم بازی آخرمان به بازیکنان ذخیره میدان دادیم. تیم ما خوب نبود. در همه گروه ها و تیم ها ممکن است ناامیدی پیش بیاید. من به بازیکنانم این را گفتم که شما شاید ۵ دقیقه وقت دارید که تاریخ کشور تان را بسازید.ما می دانیم بازیکنانی داریم که در تیم هلند هم می توانستند بازی کنند ولی تیم ملی کشورشان را انتخاب کردند. برای همین مردم هلند ما را دوست دارند.»

خبرنگاری از رنار درباره سردار آزمون سوال کرد،اینکه آیا برنامه ای برای مهار این بازیکن دارند یا خیر که رنار این واکنش را نشان داد:«ما نباید از حریف گل بخوریم. آزمون خیلی خطرناک است. کل تیم ایران تیم خوبی است. ما سخت تلاش کردیم ولی ما هم مهاجمان خیلی خوبی داریم . بازی های بزرگی هم کردیم و آماده ایم! سردار بازیکن بزرگی است و گل های زیادی هم زده اما ما هم تلاش می کنیم گل نخوریم.»

رنار در پایان گفت:«کی روش همیشه پر از سوپرایز است . اصلا دوست دارد مردم را سورپرایز کند. ولی ما خیلی روی سبکش کار کردیم. فردا مشخص می شود کدام تیم آماده تر است.»

نظر شما