شناسهٔ خبر: 26116488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

بن عطیه: رویای مراکشی‌ها به حقیقت پیوست/ می‌خواهیم لذت ببریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال مراکش گفت: اینکه بعد از ۲۰ سال به جام جهانی راه پیدا کرده ایم بسیار خارق العاده و رویایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، مهدی بن عطیه در نشست خبری پیش از دیدار مراکش برابر تیم ملی ایران در نخستین بازی گروه B جام جهانی گفت: این یک واقعه فوق العاده و یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. کار زیادی برده تا به اینجا برسیم و بعد از ۲۰ سال دوباره در جام جهانی هستیم و این فوق العاده است. ما آماده هستیم برای مراکشی‌هایی که به اینجا آمده‌اند و در خانه هستند، روز خوبی را رقم بزنیم. آماده هستیم تا لحظه فوق العاده‌ای را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: حضور ما در روسیه ساده نبود. ما به چیزی رسیدیم که شایسته آن بودیم. من مربی و بازیکنان تلاش کردیم تا امروز اینجا باشیم و شایسته بودیم. تلاش کردیم تا به اینجا برسیم و ما کشوری هستیم که شایسته احترام باشیم.

بن‌عطیه در پاسخ به سؤالی که آیا برنامه‌ای برای مهار آزمون دارید، گفت: ما باید بازی کنیم، به نحوی که بازیمان را تا الان انجام می‌دادیم و باید تلاش کنیم و حداکثر توان‌مان را خرج کنیم. سال‌های گذشته سخت بوده و ما نباید از طرف مقابل گل بخوریم و اگر این اتفاق رخ ندهد می‌توانیم گل بزنیم. آزمون بازیکن خوبی است که گل‌های زیادی هم برای ایران زده است، اما ما برنامه خاصی برای او نداریم بلکه برای همه تیم ایران برنامه داریم.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما