شناسهٔ خبر: 26115102 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتحادیه انجمن های اسلامی تهران برگزار می کند؛

مسابقه مهمترین جمله رهبری در نماز عید فطر از نگاه یک دانش آموز

تهران-ایرنا- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مهمترین جمله رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر از نگاه یک دانش آموز عنوان مسابقه ای است که به همت اتحادیه در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، محمد علی صمیمی به حضور منسجم و پرشور دانش آموزان به ویژه اعضای انجمن های اسلامی مدارس در مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و نوجوانان می توانند از میان بیانات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در خطبه های نماز عید بندگی، مهمترین جمله را انتخاب کرده و با ارسال آن در این مسابقه شرکت کنند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان عضو انجمن های اسلامی در مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر حضور پرشور و فعال خواهند داشت، اظهار داشت: اتحادیه امسال برنامه های ویژه ای را پیش بینی کرده است که با هدف توسعه فرهنگ عبودیت و تکریم عید بزرگ مسلمانان در بین دانش ‌آموزان برگزار می‌شود.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران ادامه داد: پویش ها و مسابقه های دانش آموزی از ویژه برنامه هایی است که در حاشیه عید بندگی برگزار می شود تا دانش آموزان علاوه بر شرکت در نماز باشکوه عید سعید فطر و بهره مندی از فضائل و فیوضات آن ، از زیباترین جلوه های حضور در جشن عید بندگی عکس گرفته و برای شرکت در مسابقه ای که به همین منظور در نظر گرفته شده است، شرکت کنند.

*** برگزاری پویش من به کمیته امداد اعتماد دارم
صمیمی همچنین از برگزاری پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم » ویژه دانش‌آموزان در حاشیه مراسم نماز عید فطر خبر داد و گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند با تهیه عکس های خود از لحظه واریز فطریه به صندوق های کمیته امداد امام خمینی( ره) و ارسال آن به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این پویش عظیم دانش آموزی شرکت کنند.
وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 31 خرداد به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه رسالت، نبش خیابان شهید هدایتی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران تحویل و یا به نشانی الکترونیکی info@anjomanyaran.ir و یا از طریق شبکه های اجتماعی سروش به نشانی ayandehsazanir@ ارسال کنند.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران افزود : جوایز این پویش دانش آموزی سفر به کربلا معلی است که به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.
علمی *1883 * 1701

نظر شما