شناسهٔ خبر: 26114496 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با صدور پیامی

ولایتی فرارسیدن عیدسعید فطر را تبریک گفت

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه عید سعید فطر،با صدور پیامی این عید بزرگ را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه عیدسعیدفطر، طی پیامی، این عید بزرگ را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و متعال بار دیگر توفیق نصیب کرد تا با درک برکات و نورانیت ماه مبارک رمضان، امکان بندگی و عبادت به درگاه الهی را پشت سر بگذاریم و عیدی پرعظمت و بی‌نظیر را به نظاره بنشینیم و با نماز عید به امامت ولی امر مسلمین، برای همه مسلمانان و جهان اسلام آرزوی سربلندی و عزت نمائیم.
به شکرانه این روز بزرگ که تجلی وحدت و همدلی امت اسلام نیز خواهد بود، آرزومندیم تا آلام و رنج‌های امت اسلام که با توطئه و دشمنی بدخواهان اسلام و مسلمانان پدید آمده به ویژه در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و غزه و برخی دیگر از بلاد اسلامی پایان پذیرد و هر چند هدف تمام این طراحی‌ها تضعیف و تجزیه جهان اسلام است اما به برکت این ایام نورانی و پرعظمت، ایستادگی و مقاومت، این دشمنی‌ها هم نابود و خنثی خواهد شد.
فرا رسیدن عید بزرگ فطر را به محضر حضرت صاحب‌الامر امام مهدی(عج)، مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمانان جهان و به‌ویژه ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده، امیدوارم با از بین رفتن توطئه‌ها و دشمنی‌ها بر علیه امت اسلامی شاهد وحدت و همدلی جهان اسلام و توفیقات روزافزون در مسیر دستیابی به اهداف روشن و نورانی آموزه‌های اسلامی و به‌روزی و سربلندی برای همه مسلمانان باشیم. ان شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما