شناسهٔ خبر: 26113665 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سکه ۱۲۲هزار تومان ارزان شد

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با کاهش ۱۲۲هزار و ۵۰۰تومانی به‌قیمت ۲میلیون و ۴۴۸هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر دلار آمریکا نیز با افزایش ۵تومانی به‌قیمت ۴۲۳۲ تومان به‌فروش رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز، قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد ماه در بازار تهران با ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۵۶ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان دادوستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی با ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک‌میلیون و ۲۳۴ هزار تومان و هر قطعه ربع‌بهار آزادی نیز با ۶ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۷۰۵ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲ هزار تومان کاهش ۴۰۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار و ۵۷۰ تومان افت ۲۰۸ هزار و ۹۳۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۳۲ تومان تعیین شد. افزون بر این، نرخ هر یورو نیز با ۲۸ تومان افزایش به ۴ هزار و ۹۹۳ تومان رسید و هر پوند نیز با ۵۱۵ تومان رشد ۵ هزار و ۶۶۴ تومان قیمت‌گذاری شد.

نظر شما