شناسهٔ خبر: 26111932 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

گودرزی:

عید فطر، پایان راه نیست/ شکوفایی ایمان و فطرت الهی در این عید

گروه اجتماعی ـ در بخشی از پیام تبریك فرمانده نیروی انتظامی فارس آمده است: عید فطر پایان راه نیست موسم برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش؛ عید شکوفایی ایمان و فطرت الهی و جشن اخلاص مومنان و تعالی روح آدمی است.

صاحب‌خبر -

عید فطر، پایان راه نیست/ شکوفایی ایمان و فطرت الهی در این عید

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس پیام تبریكی صادر كرد.
در این پیام آمده است: «رمضان ماه عبودیت واقعی حق تعالی، هنگامه رهایی آدمی از تعلقات دنیوی و زمان عرض نیاز به درگاه خالق بی نیاز است و الحق که در این ماه عبادت‌های عاشقانه نیایش‌های عارفانه و بندگی‌های خالصانه به اوج خود می‌رسد.
اما اینک ای عاشقان صدای پای عید می‌آید، دل مؤمنان بر سر دوراهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلاتکلیف است، عید فطر پایان راه نیست موسم برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش؛ عید شکوفایی ایمان و فطرت الهی و جشن اخلاص مومنان و تعالی روح آدمی است.
سی روز روزه‌داری را پشت سر گذاشتیم و دل‌ها را از گناه شسته و از معبود تبارک و تعالی طلب آمرزش و بخشش کردیم، حال باید به شکرانه این نعمت الهی نماز عید فطر را با شکوه و عظمت تمام برگزار نماییم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، پیشاپیش عید سعید فطر را به یکایک مردم شریف استان فارس و کارکنان عزیز، خدوم و زحمت کش در فرماندهی انتظامی استان فارس تبریک عرض كرده و از تلاش‌های ارزنده همه همکارانم که طی روزهای گذشته در تامین امنیت پایدار و توسعه یافته آحاد شهروندان و روزه‌داران عزیز در شب‌های قدر، روز قدس و دیگر مناسبت‌ها تأثیرگذار بوده کمال تشکر و قدردانی را دارم».
انتهای پيام

نظر شما