شناسهٔ خبر: 26111496 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

ریچارد کلایدرمن: بیش از بیست سال آرزوی من بود که در ایران اجرا کنم و درنهایت رویای من به واقعیت تبدیل خواهد شد. چهل‌ سال تنها هدف من ارایه شادی، زیبایی، احساسات زیبا، اخلاق‌مداری و به‌ویژه صلح و عشق بوده است؛ این همه ‌چیزی است که می‌خواهم ارایه دهم.
 
مصطفی حسین‌خانی: چندین هفته از مراسم تجلیل رئیس ‌جمهوری از ورزشکاران گذشته است، اما هنوز خبری از دریافت جوایز ما نیست. مسئولان وزارت ورزش می‌گویند؛ مبالغ سکه‌ها را به حساب فدراسیون واریز کرده‌اند، اما فدراسیون نمی‌تواند با پول پرداختی جوایز حدود 300نفر را پرداخت کند، چون قیمت سکه بالا رفته است. فدراسیون برای تأمین منابع مالی خودش با مشکل روبه‌رو است و قطعا نمی‌تواند حدود 1.5‌میلیارد تومان مابه‌التفاوت را پرداخت کند.

بردیا کیارس: اگر همه چیز درست و سر جای خودش بود، از موسیقی‌های جام‌جهانی کیف می‌کردیم، اما الان مانند این است که با کت‌وشلوار شیک، پیراهن پاره بپوشیم؛ چرا از آهنگسازان خوبی چون احمد پژمان، لوریس چکناواریان، محمد سعید شریفیان، مهران روحانی و... که کارشان را بلد هستند، استفاده نمی‌کنیم؟

پندار توفیقی: هفته آینده تمدید قرارداد غفوری و باقری را نهایی خواهیم کرد. ابراهیمی الان درگیر مسابقات جام‌جهانی است و بعد از پایان بازی‌ها با او صحبت خواهیم کرد. ابراهیمی بازیکنی نیست که مثل برخی بازیکنانِ چند‌سال گذشته استقلال را رها کند و بی‌خبر برود. اگر دلالان محترم بگذارند، تیام هم می‌ماند!

محمدمهدی عسگرپور: امروز متاسفانه کسانی که بیشتر از اخلاق دم می‌زنند بیشتر از هر فرد دیگری بی‌اخلاقی از خود نشان می‌دهند. متاسفانه حتی تعدادی از نیروهای انقلابی نیز دچار بی‌اخلاقی شده‌اند و انقلابی‌گری را با فحاشی یکسان گرفته‌اند.

 

نظر شما