شناسهٔ خبر: 26111186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امکان پرواز هواپیمای سنگین در فرودگاه گرگان فراهم می شود

به گزارش ایرنا عباس آخوندی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: مجهز شدن فرودگاه بین المللی گرگان به تجهیزات هوایی و سیستم ناوبری جدید و مدرن باعث

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا عباس آخوندی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: مجهز شدن فرودگاه بین المللی گرگان به تجهیزات هوایی و سیستم ناوبری جدید و مدرن باعث شده تا امکان پرواز در شب و در دید پائین خلبان نیز در این فرودگاه فراهم شود.
وی به ظرفیت 500 نفری ترمینال کنونی این فرودگاه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی ترمینال جدید فرودگاه گرگان 89 درصد پیشرفت دارد و پس از بهره برداری ظرفیت 2 هزار و 500 نفر مسافر را خواهد داشت.
به گفته آخوندی؛ با طراحی انجام شده این ترمینال تا 20 سال آینده پاسخگوی ظرفیت مسافران این فرودگاه خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پروازهای این فرودگاه در سال های اخیر رشد خوبی داشته و هم اکنون هفته ای حدود 90 پرواز انجام می شود.
وزیر راه و شهرسازی درابتدای ورود به گرگان از طرح های توسعه ای فرودگاه این شهرستان دیدن کرد و در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان گلستان حضور یافت.
آخوندی عصر پنجشنبه از روند توسعه و تعریض محور خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دیدن کرده و از مراحل تکمیل کمربندی های علی آباد کتول و گرگان سرکشی می کند.
وزیر راه و شهرسازی نماز عید فطر را با مردم روستای دهنه شهرستان کلاله در شرق گلستان اقامه می کند.
وی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود از پل کوسه، 2 راهی کلاله و تعریض محور مینودشت به گالیکش سرکشی می کند.
3014/1648
انتهای پیام

نظر شما