شناسهٔ خبر: 26110802 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور ناجا:

مردم وضعیت ترافیک تابستانی را از پلیس جویا شوند

کرج-ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی و ترافیک سنگین در محورهای گردشگری و زیارتی کشور از مردم خواست قبل از مسافرت ، چگونگی وضعیت ترافیک را از پلیس جویا شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز پنجشنبه دربازدید هوایی از ترافیک جاده کرج-چالوس و آزاد تهران-کرج- قزوین افزود: تجارب مسافرت های عید سعید فطر سال های گذشته نشان می دهد که ترافیک سنگینی در محورهای شمالی کشور حاکم می شود و براین اساس مردم باید سفرهای خود را مدیریت و تقسیم بندی کنند.
وی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای شمالی به علت ظرفیت پائین جاده ها، سنگین می شود، اظهار داشت: در این شرایط مسافران برای طی کردن مسیرهای 3 ساعته ،3 برابر وقت را از دست می دهند.
این مسئول به هموطنان و مسافران توصیه کرد که پس از اقامه نماز عید سعید فطر برای آگاهی از وضعیت راه های کشور با شماره تلفن 85885555 شماره تلفن 120 تماس حاصل نمایند.
مهری خاطرنشان کرد: با اوج سفرهای تابستانی محورهای زیارتی و سیاحتی با ترافیک سنگین و فشرده ای مواجه می شوند که با برنامه ریزی ساده و مدیریت سفر می توان از اتلاف وقت پیشگیری کرد.
وی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را برای پیشگیری از حوادث یادآوری کردو گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف به خصوص تخلف های حادثه ساز با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.
رئیس پلیس راهور گفت: تخلفاتی مانند انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز مشمول پیگیرد شدید قانونی است.
مهری افزود: رانندگان درصورت مشاهده ترافیک سنگین می توانند از مسیر های جایگزین برای ادامه سفر استفاده کنند.
7410/ 6155

نظر شما