شناسهٔ خبر: 26110584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌رئیس پلیس راهور ناجا: محورهای استان البرز دارای حجم بار ترافیکی زیادی ‌هستند

R41451/P1377/S6,50/CT11

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بار ترافیکی در ایام تعطیلات زمان سفرها را سه برابر می‌کند، گفت: محورهای استان البرز دارای حجم بار ترافیکی زیادی ‌هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار تقی مهری در بازدید هوایی از ترافیک محورهای مواصلاتی استان البرز و جاده چالوس با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و ترافیک در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: با شروع تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حجم سفره‌های برون شهری، از مردم خواهشمندیم در سفره‌های خود مدیریت زمان سفر را در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محورهای استان البرز دارای حجم بار ترافیکی زیادی در تعطیلات هستند، افزود: این حجم ترافیک به دلیل گذری بودن جاده‌های استان البرز است و محورهای شمالی هم ظرفیت جاده برای این میزان مسافر دارای کمبود است.

سردار مهری با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای زیارتی مانند قم، مشهد هم در این ایام افزایش خواهد یافت، گفت: پلیس راهور در صورت مشاهده هرگونه تخلف به خصوص تخلف‌های حادثه‌ساز با خاطیان برخورد قاطع انجام می‌دهد و تخلفاتی مانند انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز مشمول برخورد قانونی است.

وی با اشاره به شرایط محورهای منتهی به شمال کشور، ادامه داد: شهروندان با افزایش ترافیک مجبور می‌شوند برای طی مسیرهای سه‌ ساعته، سه برابر زمان لازم دارد و مسافران می‌توانند از مسیرهای جایگزین در صورت ترافیک استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما