شناسهٔ خبر: 26110518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رضایی: برای قهرمانی فرقی ندارد در چه گروهی قرار داریم

R1414/P1435/S27,3,33/CT12

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اعتقاد دارد برای تیمی که می‌خواهد قهرمان رقابت‌های جهانی شود،‌ فرقی نمی‌کند در کدام گروه قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هادی رضایی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص گروه‌بندی رقابت‌های جهانی هلند اظهار داشت: گروه‌بندی مسابقات بر اساس رنکینگ تیم‌ها صورت گرفته و به جز گروه A که نسبتا گروه ساده‌ای است و سرگروه آن نیز هلند، میزبان مسابقات است، در هر گروه دو تیم قوی حضور دارند. البته برای تیمی که بخواهد قهرمان شود، مهم نیست که در چه گروهی قرار دارد و باید همه بازی‌ها را ببرد.

وی افزود: در مرحله گروهی از هر گروه دو تیم اول به مرحله بعد خواهند رفت. در مجموع تا فینال ، 6دیدار در پیش است. سه دیدار در مرحله گروهی، یک دیدار در یک هشتم، یک دیدار در یک چهارم و در نهایت دیدار فینال.

مدیرتیم‌های ملی والیبال نشسته تصریح کرد: سه تیم اول مسابقات جهانی در بخش آقایان و همین‌طور در بخش بانوان، سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 را بدست می آوردند و این مسئله بر اهمیت مسابقات جهانی افزوده است.

وی در مورد گروه بندی مسابقات بانوان نیز گفت: گروه‌بندی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان نیز به نسبت گروه خوبی است و اگر بتوانیم تیم‌های ایتالیا و اسلونی را در مرحله گروهی شکست دهیم، همراه با چین که به احتمال قوی تیم اول گروه خواهد بود، به مرحله بعد صعود می کنیم. در مجموع 16 تیم در بخش مردان و 16 تیم در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم در هر دو گروه بانوان و آقایان، ملی پوشان کشورمان دیدارهایی تماشایی را به نمایش بگذارند.

تیم آقایان ایران در مرحله گروهی با ژاپن، روسیه و آلمان هم گروه است و در بخش بانوان نیز ایران با تیم های چین، ایتالیا و اسلونی در یک گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما