شناسهٔ خبر: 26109600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با اشاره به گروه‌بندی مسابقات؛

هادی رضایی: برای قهرمانی در جهان فرقی ندارد در کدام گروه باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به گروه‌بندی مسابقات قهرمانی جهان گفت: برای قهرمان شدن فرقی ندارد که در کدام گروه باشیم، باید همه تیم‌ها را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان تیرماه به میزبانی هلند برگزار می شود. بر اساس گروه بندی انجام شده برای این رقابت ها، تیم ایران در گروه دوم با تیم های ژاپن، روسیه و آلمان دیدار خواهد کرد. همچنین در بخش بانوان تیم ایران در گروه سوم با تیم های چین، ایتالیا و اسلونی دیدار خواهد کرد. 

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به گروه بندی انجام شده و تاکید بر اینکه گروه بندی مسابقات بر اساس رنکینگ تیم ها صورت گرفته است، گفت: به جز گروه A که نسبتا گروه ساده ای است و سرگروه آن نیز هلند میزبان مسابقات است، در هر گروه دو تیم قوی حضور دارند.

وی ادامه داد: البته برای تیمی که بخواهد قهرمان شود، مهم نیست که در چه گروهی قرار دارد و باید همه بازی ها را ببرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: در مرحله گروهی از هر گروه دو تیم اول به مرحله بعد خواهند رفت. در مجموع تا فینال  مسابقات، ۶ دیدار در پیش است. سه دیدار در مرحله گروهی، یک دیدار در یک هشتم، یک دیدار در یک چهارم و در نهایت هم دیدار فینال.

مدیرتیم های ملی والیبال نشسته گفت: سه تیم اول مسابقات جهانی در بخش آقایان و همین طور در بخش بانوان، سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بدست می آوردند و این مساله بر اهمیت مسابقات جهانی افزوده است.

وی در مورد گروه بندی مسابقات بانوان نیز گفت: گروه بندی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان نیز به نسبت گروه خوبی است و اگر بتوانیم تیم های ایتالیا و اسلونی را در مرحله گروهی شکست دهیم، همراه با چین که به احتمال قوی تیم اول گروه خواهد بود، به مرحله بعد صعود می کنیم.

رضایی در پایان گفت: در مجموع ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۶ تیم در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم در هر دو گروه بانوان و آقایان، ملی پوشان کشورمان دیدارهایی تماشایی را به نمایش بگذارند.

نظر شما