شناسهٔ خبر: 26108875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پاسخ قاطع نیروهای مسلح به طرح های شیطانی

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نسبت به تصمیم تحریک آمیز دولت کانادا که برگرفته از سیاست های صهیونیسم بین الملل است، در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی هشدار داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در پی تصویب طرحی در مجلس عوام کانادا که طراحی و صحنه گردان آن، یکی از نمایندگان حامی رژیم صهیونیستی است؛ سردار شکارچی این اقدام را مخل امنیت و ثبات در منطقه دانست و از مسئولان دولت کانادا خواست ضمن عذرخواهی از ملت ایران، هرچه سریع تر نسبت به این تصمیم نابخردانه تجدیدنظر کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با یادآوری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم، اظهارداشت: منشاء این قبیل تصمیمات بی ثبات کننده امنیت جهانی، رژیم صهیونیستی و امریکا بوده اند و دولت کانادا نباید اسیر خیمه شب بازی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شود.
وی هشدار داد : طرح های شیطانی علیه بازوهای دفاعی ایران با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد
سردار شکارچی با اشاره به اینکه اقدام تحریک آمیز کانادا، نوعی تلاش برای اجماع سازی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اقتدار دفاعی ایران محسوب می شود، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و ارتقای اقتدار دفاعی هرگز اسیر این صحنه سازی ها نخواهند شد و اینگونه اقدامات را چیزی جز عملیات روانی با راهبری صهیونیسم بین المللی نمی دانند که از روی درماندگی است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران را احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها اعلام کرد گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود حمایت از هرگونه اقدام ضدتروریستی، در عین حال ، لشکرکشی به درون مرزهای یک کشور ثالث به بهانه مبارزه با تروریسم، بدون اجازه از دولت مستقر و قانونی آن کشور را عملی غیرمشروع میداند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، خود یکی از قربانیان تروریسم طی چهار دهه گذشته بوده است، اما هیچ گاه برای مواجهه با گروهک های تروریستی، از اقداماتی که حق حاکمیت یک کشور را نقض کند، حمایت نخواهد کرد.

نظر شما