شناسهٔ خبر: 26108101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در شماره جدید نشریه خط حزب الله مطرح شد؛

توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به مسئولان

صد و سی‌ و هفتمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه‌ عید فطر همراه با توصیه‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در طول یک سال گذشته، رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف، توصیه‌های مختلفی را به مسئولین نظام کرده و مطالباتی را از آن‌ها مخصوصا دولتمردان سابق و حاضر داشته‌اند. به همین جهت این روزها که مصادف است با فرا رسیدن عید سعید فطر و بار دیگر، اکثر مسئولین نظام، در نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب حاضر خواهند شد، نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این توصیه‌ها و مطالبات با عنوان «ای نشسته صف اول!» پرداخته است.

همچنین این روزها در کشور برخی از قردادهای بین‌المللی در حال بررسی و به تصویب رسیدن است. خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود مطلبی با عنوان «با قراردادهای بین‌المللی چگونه رفتار کنیم؟» به این سؤال پاسخ داده است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: عجله و شتاب‌زدگی در کارها به همان اندازه می‌تواند مذموم و خطرآفرین باشد که کندی و کاهلی. مخصوصا آنکه آن کار، مرتبط با سرنوشت یک جامعه باشد. برای همین هم امیرالمؤمنین(ع) در نامه‌ی خود به مالک اشتر، درباره‌ی این موضوع چنین هشدار می‌دهند: «و ایاک و العجلة بالامور قبل اوانها؛ در کارها پیش از موعد عجله نکنید و شتابزدگی به خرج ندهید. امیرالمؤمنین در خطبه‌ی دیگری، عجله کردن و پیش از موعد کار را انجام دادن، تشبیه می‌کنند به چیدن میوه قبل از رسیدن خودش. می‌فرمایند کسی که میوه را قبل از اوان چیدنش می‌چیند، مثل کسی است که برای دیگران زراعت کرده؛ یعنی خودش هیچ سودی نمی‌برد.» (۱۳۸۴/۰۷/۱۷)

گره زدن حلّ مسائل کشور به برجام یک خطای بزرگ است، آیا مدیریت قوه قضائیه و صداوسیما با رهبری است؟، کتابی که رهبر انقلاب در ماه جاری دو بار به آن اشاره کرد، «امید» شرط لازم برای حرکت به سمت جلو است و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صد و سی‌ و هفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید ایرج رستمی تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF این نشریه را می توانید از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما