شناسهٔ خبر: 26107338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عضو جدید هیئت مدیره استقلال و ماجرای مدیر عامل جدید

بزودی عضو پنجم هیئت مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شود و شایعه انتخاب این فرد از سوی هیئت مدیره باشگاه رد شد.

صاحب‌خبر -

عضو جدید هیئت مدیره استقلال و ماجرای مدیر عامل جدیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفته می شود امير حسين فتحى قرار است عضو پنجم هيئت مديره استقلال شود، در همين راستا با يكى از اعضاى هيئت مديره فعلى مصاحبه اى را انجام داديم تا صحت و سقم انتصاب این فرد را جويا شويم.

يك عضو هیئت مدیره استقلال گفت: اطلاع دقيقى از اين موضوع ندارم و براى انتخاب عضو پنجم نياز به برگزارى جلسه هیئت مدیره باشگاه نیست چرا که وزارت ورزش وظیفه دارد این فرد را معرفی کند و باشگاه در این موضوع دخیل نیست.

او در مورد اينكه مطرح شده ملكى (عضو هیئت مدیره) قرار است مدير عامل باشگاه و جایگزین سید رضا افتخاری شود گفت: اين موضوع هنوز به قطعيت نرسيده و در حد همان شایعه است اما در هیئت مدیره باشگاه هنوز در اینباره صحبتی نشده است.

اين عضو هيئت مديره درباره حذف استقلال از رقابت هاى آسيايى گفت: ان شاالله پس از ماه مبارك رمضان در نشستى با نوبخت درباره بدهى هاى باشگاه با وى صحبت خواهيم كرد تا به وضعيت بدهى ها رسيدگى شود.

او همچنين در مورد وضعيت تيام بيان كرد: اين بازيكن اعلام كرده كه مدير برنامه ندارد و براى مذاكره به تنهايى به ايران مى آيد و نيت او هم اين است كه در استقلال بماند.

انتهای پیام/

عضو هیئت مدیره استقلال جایگزین افتخاری می شود

نظر شما