شناسهٔ خبر: 26106852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری قاتل شیشه ای در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد.

صاحب‌خبر -
دستگیری قاتل شیشه ای در گچسارانسرهنگ "سيد محمد موسوی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: در پی دریافت  خبری از طريق پليس ۱۱۰ اين شهرستان مبنی بر قتل زنی ۶۰ ساله توسط فردی یا افرادی ناشناس در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله اکيپی از پليس آگاهی و کلانتری ۱۱ در محل حضور يافتند.
 
وی افزود : ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله ای که با ضربات چاقو از ناحيه شکم و قفسه سينه به قتل رسيده بود را مشاهده کردند که بلافاضله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ موسوی در ادامه افزود : با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضايی، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.
 
وی  بيان داشت : در تحقيقات مقدماتی از این متهم ، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگيزه خود را ، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شيشه بيان کرد.
 
 انتهای پیام/غ

دستگیری قاتل زن 60 ساله

 

برچسب‌ها:

نظر شما