شناسهٔ خبر: 26105880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

سرهنگ ظهيري تمهيدات پليس پيشگيري پايتخت در روز عيد سعيد فطر

تهران بزرگ- رئيس پليس پيشگيري پايتخت از اجراي تمهيدات ويژه تأمين نظم و امنيت، در روز عيد فطر و برگزاري مراسم نماز عيد سعيد فطر در پايتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -


سرهنگ "کيوان ظهيري" با اشاره به اينکه پليس پيشگيري پايتخت از ساعات اوليه بامدادي روز عيد فطر در آماده باش صد درصدي قرار دارد، بيان داشت: 48 ساعت قبل از آغاز مراسم، کليه محل هاي برگزاري نماز عيد فطر تحت پوشش انتظامي پليس پيشگيري قرار خواهد گرفت.
اين مقام انتظامي با اشاره به بيان برگزاري جلسات متعدد با مسئولان برگزار کننده اين مراسم در مصلي، تصريح کرد: به لحاظ برپايي نماز عيد فطر در مصلي تهران به امامت رهبر معظم انقلاب آيت الله خامنه اي (مد ظلله العالي) مسيرهاي منتهي به مصلي به ويژه ايستگاه هاي متروي مصلي امام خميني (ره) و شهيد بهشتي و همچنين محيط هاي پيراموني آن با حضور چشمگير عوامل انتظامي تحت پوشش تأمين نظم و امنيت قرار خواهد گرفت.
رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ در ادامه ضمن اشاره به اينکه در محل هاي برگزاري مراسم نماز عيد فطر محل هايي، براي پارک خودروهاي شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: شهروندان ضمن همکاري با مأموران انتظامي و پارک خودرو در محل هاي مشخص شده، نکات ايمني لازم براي پيشگيري از وقوع سرقت خودرو را رعايت کنند.
سرهنگ ظهيري هوشياري شهروندان را در روز عيد فطر، در مواجهه با ماموران قلابي تحت پوشش کارکنان کميته امداد و موسسات خيريه مهم دانست و به شهروندان توصيه کرد: در روز عيد فطر ممکن است برخي از سارقان در پوشش کارمندان کميته امداد يا سازمان هاي خيريه به درب منازل مراجعه و به بهانه جمع آوري وجوه فطريه و کفاره وارد ساختمان شوند و سپس اقدام به سرقت کنند که لازم است شهروندان از بازکردن درب منازل و ساختمان ها بر روي افراد ناشناس دوري کنند.

نظر شما