شناسهٔ خبر: 26105728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مهرداد سعدی نژاد از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی سکان دار ورزش نهاوند شد

آئین تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و تنی چند از مسئولان و اعضای هیئات ورزشی این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در این مراسم که صبح امروز با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، کشکولی رئیس حراست و چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و تنی چند از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی به میزبانی اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد، مهرداد سعدی نژاد به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند معرفی و از زحمات محرم روزبه در این اداره تقدیر به عمل آمد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و زحمات محرم روزبه افزود: سعدی‌نژاد بی تردید یکی از سرمایه‌های ورزش استان محسوب می‌شود. او فردی تحصیل‌کرده، بااخلاق و با تجربه است و بدون شک داشته‌های وی به پیشرفت ورزش نهاوند کمک شایانی خواهد کرد.


گفتنی است مهرداد سعدی نژاد از قهرمانان به نام کشتی کشور و شهرستان نهاوند است که قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد و در مقطعی نیز به عنوان مربی در تیم ملی کشتی زاد فعالیت کرده است.
همچنین سعدی‌نژاد در مقطعی نیز دبیر هیأت کشتی استان همدان بوده است.


انتهای پیام/

نظر شما