شناسهٔ خبر: 26103373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تلاش دشمن برای کمرنگ نشان دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی بی ثمر است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: حوزه سلامت، بهداشت و درمان با توجه گستره پوشش آن می تواند یکی از اهداف دشمنان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری در دیدار مدیر بیمه سلامت استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با اشاره به هدف دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد نارضایتی و ناامیدی در جامعه، گفت: دشمن تلاش دارد تا خدمات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی را ناچیز و کمرنگ جلوه داده و مردم را نسبت به انقلاب و این نظام مقدس بدبین کند.

 

وی با بیان اینکه حوزه سلامت، بهداشت و درمان با توجه گستره پوشش آن می تواند یکی از اهداف دشمنان باشد،افزود: باید خدمات حوزه سلامت گسترده شود.

 

صفری به برخی حسنات و ایرادات بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: هدف نظام و دولت از اجرای این طرح ایجاد عدالت نسبی در جامعه بوده و می بایست نواقصات آن به همکاری همه دستگاهها و به خصوص رسانه ها مرتفع شود.

 

وی ادامه داد: ضروری است تلاش های خدمات نظام در این مهم حوزه به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باید کار را از مدارس آغاز کرده و فرهنگ عمومی را در این بخش تصحیح و ارتقاء داد، افزود: ارتقاء شاخص های بهداشتی در جامعه از اولویت های برنامه سازی در رسانه ملی و استانی به شمار می رود و رسانه استانی همچون گذشته آماده همکاری گسترده در این زمینه است .

 

صفری بر آمادگی رسانه استانی برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف آموزشی در قالبهای مختلف از جمله میزگرد و .... تأکید کرد .

 

مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از برنامه های رسانه استانی در حوزه سلامت گفت: هم اکنون از جمعیت 40 ملیون نفری تحت پوشش بیمه سلامت، بیش از 34 میلیون نفر به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

 

ابراهیم خانی افزود: بیمه سلامت هنوز در سطح کشور بطور کامل شناخته نشده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود و در مواقعی نیز سو استفاده هایی ازاین ناآگاهی اتفاق می افتد، لذا شفاف سازی و تبین موضوعات مرتبط در این حوزه توسط رسانه ملی واستانی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی در ادامه آمادگی بیمه سلامت استان را برای مشارکت در تولید برنامه های مختلف در شبکه استانی اعلام کرد.

 

 

نظر شما