شناسهٔ خبر: 26102988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جواد کاظمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

پیروزی مقابل مراکش سکوی پرتاب ایران است/ روی تجربه کی ‌روش می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد

ملی پوش سابق کشورمان گفت: برد مقابل مراکش می تواند سکوی پرتاب ایران باشد و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا دل مردم کشورم شاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد کاظمیان ملی پوش سابق کشورمان درباره وضعیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: مباحث روحی و روانی در چنین مسابقاتی بسیار اهمیت دارد و من فکر می کنم ما علاوه بر مباحث فنی در این زمینه هم روی تجربه کی روش می توان حساب ویژه ای باز کرد، چرا که شاید 30 درصد از عملکرد تیم به مسائل روحی و روانی باز می گردد.

هافبک تهاجمی کشورمان در جام جهانی  2006 آلمان درباره بازی با مراکش نیز اظهار داشت: مهمترین بازی یک تیم در چنین تورنمنتی بازی اول است و تیم مراکش هم تیم بسیار قدرتمندی است و از جهات زیادی بازی دو تیم به هم شباهت دارد،من امیدوارم تیم ما بهترین عملکرد خود را داشته باشد و بتواند این تیم را شکست دهد ،چرا که برد مقابل مراکش می تواند سکوی پرتاب ایران باشد و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا دل مردم کشورم شاد شود.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی اظهار داشت: من امیدوارم تیم ایران برنده باشد ،اما به شخصه فکر می کنم این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان خواهد رسید.

نظر شما