شناسهٔ خبر: 26102429 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتش يمن: حمله به ناو جنگی امارات، اولین و آخرین حمله نخواهد بود

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ نیروی دریایی یمن اعلام کرد برای مقابله با هر گونه حمله ناوهای جنگی مستقر در سواحل یمن در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم. حمله روز چهارشنبه به ناو جنگی امارات، اولین و آخرین حمله از این نوع حملات نخواهد بود. هرگز در مقابل خطرناک ترین حملات نیروهای بیگانه که زندگی میلیون ها یمنی مظلوم را تهدید می کند، دست بسته باقی نمی مانیم.

نیروی دریایی یمن افزود نیروهای ما موفق شدند عملیات پیاده شدن نظامیان متجاوز را از ناوهای جنگی دشمن در ساحل غلیفقه در جنوب حدیده با شکست مواجه کنند. نبرد حدیده سطح هشدار و خطر را در دریای سرخ بالا برده است و دشمن باید منتظر پیامدهای اقدامات خود باشد. هیچ گونه خطری کشتی های غیر نظامی را تا زمانی که به قوانین دریانوردی بین المللی پایبند باشند تهدید نمی کند. ما به کشتی های غیرنظامی توصیه می کنیم به علت اینکه در امان باشند، 20 مایل از ناوهای جنگی دشمنان فاصله بگیرند.

همچنين؛ شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد منابع یمنی احتمال می دهند چند نظامی اماراتی در حمله به کشتی جنگی این کشور نزدیک سواحل بندر حدیده کشته شده اند.

نظر شما