شناسهٔ خبر: 26100176 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی نماز عید سعید فطر تهران

روزنامه جوان

رئيس پليس راهور پايتخت از اعمال تمهيدات ويژه ترافيكي براي آئين اقامه نماز عيد سعيد‌فطر در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا مهماندار گفت: تردد تمامي وسايل نقليه از ساعت چهار صبح روز عيد‌فطر در معابر محدوده برگزاري نمازممنوع خواهد بود.
وي ادامه داد: اين محدوده شامل خيابان شهيد بهشتي از تقاطع سهروردي به سمت غرب تا خيابان قائم مقام فراهاني، خيابان شهيد علي‌اكبري از خيابان شهيد مطهري به سمت شمال تا خيابان بهشتي، خيابان ميرعماد از خيابان شهيد مطهري تا خيابان شهيد بهشتي و خيابان پاكستان در ضلع غربي مصلاي امام خميني(ره) مي‌شود. همچنين طول خيابان‌هاي هويزه و خرمشهر در حد فاصل صابونچي و خيابان شهيد قنبرزاده، مسير غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلاي امام خميني(ره) از تقاطع كردستان، مسير شرق به غرب بزرگراه رسالت از پل سيدخندان نيز شامل اين محدوديت‌ها مي‌شود و براي خط ويژه اتوبوسراني در خيابان‌هاي شهيد بهشتي و شهيد مطهري نيز محدوديت تردد وجود دارد.
محل‌هاي برگزاري نماز عيد تحت پوشش پليس
رئيس پليس پيشگيري پايتخت هم از اجراي تمهيدات ويژه تأمين نظم و امنيت، در روز عيد فطر خبر داد.
سرهنگ كيوان ظهيري با اشاره به اينكه پليس پيشگيري پايتخت از ساعات اوليه بامدادي روز عيد فطر در آماده‌باش صد‌درصدي قرار دارد، گفت: 48‌ساعت قبل از آغاز مراسم، تمامي محل‌هاي برگزاري نماز عيد‌فطر تحت پوشش انتظامي پليس پيشگيري قرار خواهد گرفت. وي ضمن اشاره به اينكه محل‌هايي براي پارك خودروهاي شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: شهروندان ضمن همكاري با مأموران انتظامي و پارك خودرو در محل‌هاي مشخص شده، نكات ايمني لازم براي پيشگيري از وقوع سرقت خودرو را رعايت كنند.
سرهنگ ظهيري، هوشياري شهروندان را در روز عيد فطر در مواجهه با مأموران قلابي تحت پوشش كاركنان كميته امداد و مؤسسات خيريه مهم دانست و به شهروندان توصيه كرد: در روز عيد فطر ممكن است برخي از سارقان در پوشش كارمندان كميته‌امداد يا سازمان‌هاي خيريه به در منازل مراجعه و به بهانه جمع‌آوري وجوه فطريه و كفاره وارد ساختمان شوند و سپس اقدام به سرقت كنند كه لازم است شهروندان از بازكردن در منازل و ساختمان‌ها روي افراد ناشناس دوري كنند.

نظر شما