شناسهٔ خبر: 26099414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی آلمان:

اخراج لوپتگی غافلگیر کننده بود

تهران - ایرنا - بدنبال انتشار خبر برکناری «یولن لوپتگی» سرمربی تیم ملی اسپانیا در آستانه نخستین دیدار مرحله گروهی تیمش مقابل پرتغال، «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی آلمان این اتفاق را 'غافلگیر کننده' توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماهنامه «فور فور تو» (4- -4- 2) روز چهارشنبه با درج این خبر به نقل از سرمربی آلمان نوشت: از این اتفاق غافلگیر شدم، این تصمیم شوک سهمگینی است که می تواند موجب آشفتگی در تیم اسپانیا شود. تا جایی که به یاد دارم، هیرو (سرمربی تازه منصوب شده ی تیم ملی اسپانیا) تجربه سرمربی گری دارد و در رئال مادرید به عنوان دستیار فعالیت می کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم ملی اسپانیا همچنان یکی از تیم های قدرتمند و خطرناک جام جهانی محسوب می شود؛ افزود: باید به خاطر داشته باشیم که اسپانیا تیمی است که فلسفه مختص خود را داشته و بازیکنان باشگاه های بزرگی را در اختیار دارد. این تیم مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا بازی می کند و به نظر من بعید است کلاس و سبک بازی ملی پوشان اسپانیایی بخاطر اتفاق پیش آمده، تحت الشعاع قرار گیرد.
«لوئیس روبیالس» رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، امروز (چهارشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا به دلیل توافق با باشگاه رئال مادرید برای پیوستن به این تیم پس از پایان رقابت های جام جهانی و بدون اطلاع قبلی به فدراسیون این کشور؛ از سمت خود برکنار شده است.
پس از اعلام این خبر «فرناندو هیه رو» که پیش از این سمت مدیر ورزشی تیم های فوتبال اسپانیا را عهده دار بود؛ سکان هدایت تیم ملی اسپانیا را به دست گرفت.
رقابت های جام جهانی فردا (پنجشنبه) با دیدار روسیه میزبان و عربستان سعودی آغاز می شود و تیم ملی اسپانیا 25 خرداد ماه جاری (جمعه)
در نخستین دیدار خود به مصاف پرتغال خواهد رفت؛ این تیم در ادامه می بایست با تیم های جمهوری اسلامی ایران و مراکش رقابت کند.
ورزشی**3991**1368

نظر شما