شناسهٔ خبر: 26097670 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

تمهیدات ویژه تامین نظم و امنیت در روز عید فطر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای تمهیدات ویژه تأمین نظم و امنیت، در روز عید فطر و برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری مهر: سرهنگ "کیوان ظهیری" با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری پایتخت از ساعات اولیه بامدادی روز عید فطر در آماده باش صد درصدی قرار دارد، بیان داشت: ۴۸ ساعت قبل از آغاز مراسم، کلیه محل های برگزاری نماز عید فطر تحت پوشش انتظامی پلیس پیشگیری قرار خواهد گرفت.

 

 

این مقام انتظامی با اشاره به بیان برگزاری جلسات متعدد با مسئولان برگزار کننده این مراسم در مصلی، تصریح کرد: به لحاظ برپایی نماز عید فطر در مصلی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای (مد ظلله العالی) مسیرهای منتهی به مصلی به ویژه ایستگاه های متروی مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی و همچنین محیط های پیرامونی آن با حضور چشمگیر عوامل انتظامی تحت پوشش تأمین نظم و امنیت قرار خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه ضمن اشاره به اینکه در محل های برگزاری مراسم نماز عید فطر محل هایی، برای پارک خودروهای شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: شهروندان ضمن همکاری با مأموران انتظامی و پارک خودرو در محل های مشخص شده، نکات ایمنی لازم برای پیشگیری از وقوع سرقت خودرو را رعایت کنند.

 

سرهنگ ظهیری هوشیاری شهروندان را در روز عید فطر، در مواجهه با ماموران قلابی تحت پوشش کارکنان کمیته امداد و موسسات خیریه مهم دانست و به شهروندان توصیه کرد: در روز عید فطر ممکن است برخی از سارقان در پوشش کارمندان کمیته امداد یا سازمان های خیریه به درب منازل مراجعه و به بهانه جمع آوری وجوه فطریه و کفاره وارد ساختمان شوند و سپس اقدام به سرقت کنند که لازم است شهروندان از بازکردن درب منازل و ساختمان ها بر روی افراد ناشناس دوری کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما