شناسهٔ خبر: 26095462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روبیالس: لوپتگی مربی خوبی است اما مجبوریم او را اخراج کنیم سرمربی جدی‌ترین حریف ایران در جام جهانی برکنار شد لوپتگی:کارواخال و بوسکتس به جمع بازیکنان اسپانیا اضافه می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: لوپتگی مربی خوبی است اما به دلیل اینکه ما را در جریان توافقش با رئال مادرید قرار نداد مجبوریم او را اخراج کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فاصله یک روز تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه و درحالیکه تیم ملی فوتبال اسپانیا باید جمعه هفته جاری(25 خرداد) نخستین بازی اش در این رقابت ها را مقابل پرتغال برگزار کند مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل قبول کردن پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید از سوی خولن لوپتگی، سرمربی لاروخا را از سمت خود برکنار کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این درحالی است که بازیکنان تیم ملی اسپانیا در ساعات اخیر برای منصرف کردن رئیس فدراسیون فوتبال از این تصمیم با روبیالس صحبت کرده بودند اما او در نهایت این تصمیم را عملی کرد تا ماتادورها با شوک بزرگی مواجه شوند.

در نشست خبری ای که ساعتی پیش در کمپ کراسنودار، محل تمرینات تیم ملی اسپانیا در روسیه برگزار شد، خولن لوپتگی شرکت نکرد اما روبیالس با ناراحتی فراوان از اقدام این مربی برای قبول پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید خبر برکناری او از هدایت تیم ملی اسپانیا را اعلام کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

روبیالس اظهار داشت: لوپتگی مربی خوبی است اما مجبوریم او را اخراج کنیم. با بازیکنان هم صحبت کرده ام و تضمین می دهم با وجود شرایط دشوارمان، آنها تمام کارهای خود را زیرنظر کادرفنی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید

سرمربی جدی‌ترین حریف ایران در جام جهانی برکنار شد

لوپتگی:کارواخال و بوسکتس به جمع بازیکنان اسپانیا اضافه می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: لوپتگی بدون اینکه به ما اطلاع دهد، پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید را قبول کرد و این امر اقدام بی رحمانه ای است. از اخراج او احساس شرمندگی نمی کنیم چراکه اگر هر تیمی بخواهد با سرمربی ما مذاکره کند باید با فدراسیون اسپانیا هم صحبت کند. درست نبود بدون اطلاع ما با لوپتگی مذاکره و با او توافق شود. من کنگره فیفا در مسکو را ترک کردم و به کراسنودار آمدم چراکه این بحث مهم تر است. نمی توانم خبر انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال مادرید را در مطبوعات بخوانم.

روبیالس افزود: می دانم این تصمیم من با انتقادهای زیادی همراه می شود اما  پیش نیاز مذاکره با کارمند و سرمربی ما صحبت با فدراسیون فوتبال اسپانیا است.

انتهای پیام/

اظهارات روبیالس درباره برکناری لوپتگی

نظر شما