شناسهٔ خبر: 26093437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجتمع سوهانک تحویل دانشگاه آزاد شد

تهران- ایرنا- مجتمع سوهانک امروز (چهارشنبه) تحویل دانشگاه آزاد اسلامی شد و رئیس این دانشگاه به همراه معاونان و مدیران سازمان مرکزی از آن بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

مجتمع سوهانک متعلق به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ساختمان مرکزی این نهاد بود. از زمان نقل مکان کمیته امداد به ساختمانی در خیابان آزادی، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد از رایزنی برای فروش آن خبر داده بود.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکی از خریداران این ساختمان اعلام شده بود و پیش از این رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از تلاش برای خرید این ساختمان و اسکان دانشکده های پراکنده این دانشگاه در آن خبر داده بود؛ اما در نهایت به دانشگاه آزاد رسید.
به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، این مجتمع که دو ماه پیش از کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری شده بود، مراحل تحویل آن به پایان رسید و امروز به طور رسمی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.
دکتر فرهاد رهبر پس از اقامه نماز ظهر در مسجد این مجتمع، از بخش های مختلف آن بازدید کرد و پس از این بازدید و تحویل رسمی، نام این مجتمع به «مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی» تغییر کرد.
بر پایه این گزارش، قرار است 6 دانشکده واحد تهران مرکزی که شامل 12 ساختمان سطح شهر تهران، به این مجتمع منتقل و از مهرماه سال جاری فعالیت آموزشی و پژوهشی آن آغاز شود.
به گزارش ایرنا، بعضی از دانشجویان دانشکده هایی که در برنامه انتقال به این مجتمع قرار دارند؛ از جمله دانشجویان دانشکده هنر و معماری تهران مرکز به دلایل مختلف مانند انتقال از مرکز فرهنگی شهر به سوهانک به این تصمیم معترض هستند.
علمی**9157*2017

نظر شما