شناسهٔ خبر: 26092224 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شهرام گیل‌آبادی به تماشاخانه شهرزاد می‌رود

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل آبادی از تاریخ ۳۱ خردادماه سال جاری در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،  نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با بازی پانته آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی تابستان سال گذشته با حواشی بسیاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت. در ایامی که قرار بود حمیدرضا نعیمی در کنار شهرام گیل آبادی در سالن سمندریان ایرانشهر روی صحنه روند، همه چیز دچار دگرگونی شد تا حمیدرضا نعیمی در یک پروسه پرتلاطم راهی تماشاخانه شهرزاد شود و حواشی بسیاری از جمله اختلاف شدید میان این کارگردان و مدیریت شهرزاد ایجاد شود. در آن سو، شهرام گیل آبادی که به واسطه شکل نمایش مورد انتقاد شورای نظارت و ارزشیابی بود، در ایرانشهر ماند تا اجرایی به مراتب راحت تر نسبت به حمیدرضا نعیمی و حامد بهداد داشته باشد.

حال قرار است گیل آبادی در شهرزاد نمایش خود را روی صحنه برد؛ در حالی که نام حمیدرضا نعیمی در فهرست سال 97 ایرانشهر درج نشده است. نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» سه مونولوگ در باب کارتن خوابی است.

تغییر در ساعت نمایش های «پردیس تئاتر شهرزاد» در روز بازی تیم ملی

به دلیل آغاز جام جهانی فوتبال و همزمانی بازی های تیم ملی کشورمان با نمایش های در حال اجرا در «پردیس تئاتر شهرزاد»  و حمایت هنرمندان تئاتر از تیم ملی فوتبال، نمایش های «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، «کمدی دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد در تاریخ جمعه 25 خرداد ماه ، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می روند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، نمایش «خدای کشتار» در دو سانس 15 و 17، نمایش «کمدی دپوتات» در ساعت 17 و نمایش «کافه پولشری» در ساعت 17 قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران، روی صحنه خواهند رفت.

 نمایش «خدای کشتار» هفته پایانی خود را سپری خواهد کرد و طبق تصمیم این گروه نمایشی، بار دیگر این نمایش در تهران هیچ اجرایی نخواهد داشت. نوید محمد زاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی آدم در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما