شناسهٔ خبر: 26091923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

عبدالله ناصری: اصلاح‌طلبان بی‌شک از جهانگیری در ۱۴۰۰ حمایت خواهند کرد

ناصری گفت: اصلاح طلبان همانطور که در سال ۹۲ نامزد تشکیلاتی خود را بنا بر مسائل و مصلحت جریان اصلاحات کنار گذاشتند و از آقای روحانی و گفتمان اصلاح طلبانه وی حمایت کردند حتما بنا بر شرایط و مقتضیات زمان تصمیم می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

عبدالله ناصری مشاور عالی دولت اصلاحات وعضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به صحبت های اخیر محمد خاتمی پرچمدار جریان اصلاحات مبنی بر این که عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست اظهار کرد: آقای خاتمی پیرامون انتخاب نامزد برای انتخابات تابع خرد جمعی هستند و هیچ گاه نظر فردی خود را اعلام نکرده است.

خاتمی تابع خرد جمعی اصلاح طلبان است

وی افزود:برای انتخابات سال 1400 شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان  به هر نتیجه ای که برسد شخص خاتمی نیز  از آن حمایت خواهد کرد ، اصلاح طلبان همانطور که در سال 92 نامزد تشکیلاتی خود را بنا بر مسائل و مصلحت جریان اصلاحات کنار گذاشتند و از آقای روحانی و گفتمان اصلاح طلبانه وی حمایت کردند حتما بنا بر شرایط و مقتضیات زمان تصمیم می‌گیرند چرا که عزمشان را جزم کرده اند تا در انتخابات 1400پیروز شوند.

ناصری تصریح کرد :شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و احزاب اصلاح طلب در شرایط کنونی هیچ گزینه ای را برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در نظر نگرفته اند.

اصلاح طلبان بی شک در انتخابات 1400 از جهانگیری حمایت خواهند کرد 

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات با اشاره به اظهار نظر برخی از چهره های اصلاح طلب مبنی بر این که عارف رای خودش را نیز کم می‌کند چه برسد به اصلاح طلبان بیان کرد: عارف  در سال 92 قرار بود که تنها نامزد اصلاح طلبان باشد اما بنا بر  و رای گیری و یک خرد جمعی  کنار رفت لذا اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد اما نمی‌توان در حال حاضر با قاطعیت درباره آنها نظر داد و جهانگیری نیز چهره شاخص اصلاح طلبان است و اگر برای انتخابات ریاست جمهوری 1400وارد میدان شود بی شک همه اصلاح طلبان از وی حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی  از چهره های اصلاح  طلب مبنی بر این که عارف جریان اصلاحات را دستاویزی برای سهم خواهی های خود کرده  خاطر نشان کرد: محمدرضا عارف چهره شناخته شده جریان اصلاحات است و همیشه تابع نظر جمعی اصلاح طلبان عمل کرده و هیچگاه به دنبال سهم خواهی های فردی نبوده است.

گفتنی است ؛که اخیرا رییس دولت اصلاحات در جلسه با اعضای ستاد امید مطرح کرد: «شخصا آقای عارف را اصلاح طلب تر از روحانی نمی‌دانم» . با این حال، در هفته ی گذشته، پس از شکست عارف در انتخابات ریاست مجلس، اخباری در مورد تمایل برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به رسانه ها درز کرد. برخی این اظهارنظر خاتمی را واکنشی به طرح کاندیداتوری 1400 عارف می دانند که رییس دولت اصلاحات، با طرح این دیدگاه، نه تنها مخالفت خود را با کاندیداتوری 1400 وی ابراز کرده، بلکه در واکنش به انفعال شخصیتی وی در مجلس، شاید عدم تمایل خود نسبت به کاندیداتوری عارف در مجلس 98 را نیز اعلام کرده است.

نظر شما