شناسهٔ خبر: 26084334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جشنواره همگانی اسکیت در همدان

رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان از برگزاری جشنواره همگانی اسکیت در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره همگانی اسکیت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان گفت: در جهت رشد و همگانی کردن رشته اسکیت جمعه یکم تیرماه از ساعت 9 صبح جشنواره همگانی اسکیت  در محل بلوار ارم همدان و پشت شهربازی رنگین‌کمان  برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره همگانی اسکیت در اکثر استان‌های کشور برای استعدادیابی و آشنایی کودکان و خانواده‌ها با رشته اسکیت برگزار شده است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان در ادامه گفت: در این جشنواره تلاش خواهیم کرد که خردسالان و کودکان با رشته اسکیت آشنا شوند و مربیان استعدادیاب ما آن‌ها را جذب هیئت ورزشی اسکیت کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال گسترش ورزش اسکیت در استان‌ همدان هستیم خاطر نشان کرد: رشته اسکیت به‌عنوان ورزشی پرنشاط باید در بطن خانواده‌ها گسترش پیدا کند.

مجیدی اضافه کرد: رشد زیرساخت‌های اسکیت در استان‌ همدان باعث خواهد شد تا هرچه بیشتر قهرمانان استان‌ در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشند و در بخش جذب ورزشکار نیز شاهد رشد خوبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان‌ همدان با داشتن بیش از یک هزار ورزشکار سازمان‌ یافته پایلوت اسکیت منطقه غرب کشور است ابراز کرد: به‌ زودی از ابتدای فصل تابستان مدرسه اسکیت هیئت به‌ طور رسمی فعالیت خود را برای جذب علاقه‌مندان آغاز خواهد کرد.

 رئیس هیئت اسکیت استان‌ همدان در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به خانه تخصصی اسکیت همدان واقع در انتهای شهرک بهشتی سالن تخصصی اسکیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ش

جشنواره اسکیت در همدان

برچسب‌ها:

نظر شما