شناسهٔ خبر: 26079954 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعریف و تمجید‌های ترامپ از کیم جونگ-اون «شرم‌آور» بود

اقدامات و اظهارات ترامپ در نشست بامداد امروز با رهبر کره شمالی، انتقاد شدید دموکرات‌های ارشد کنگره آمریکا را در پی داشت.

صاحب‌خبر -

تعریف و تمجید‌های ترامپ از کیم جونگ-اون «شرم‌آور» بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، اقدامات و اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست بامداد امروز با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، انتقاد شدید دموکرات‌های ارشد کنگره آمریکا را در پی داشت. دموکرات ها تعریف و تمجیدهای ترامپ از کیم را «شرم‌آور» توصیف و به دلیل آنکه رئیس جمهور آمریکا در قبال وعده های مبهم و غیرشفاف کره شمالی حاضر شده است امتیازاتی به این کشور بدهد، به شدت از او انتقاد کردند.

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت: ترامپ در تعجیل برای رسیدن به توافقی با کره شمالی این کشور را در سطح آمریکا قرار داد و این به معنای تأیید شرایط حال حاضر کره شمالی است.

چارلز شومر (چاک شومر)، رهبر اقلیت دموکرات مجلس سنا، نیز با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ به یک دیکتاتور وجهه قانونی داد. شومر افزود: اینکه بیانیه مشترک (ترامپ و کیم جونگ-اون) شفاف نیست، نگران کننده است! بسیار نگران کننده است. نهایت دستاورد ترامپ در بهترین حالت، مبهم و غیرقابل اعتبارسنجی است.

دیگر اعضای دموکرات کنگره انتقادهای شدیدتری را علیه ترامپ داشتند. برای مثال، سناتور دموکرات هاوایی در توییتی اقدامات ترامپ را گواهی بر فقدان رهبری آمریکا عنوان کرد بسیار شرم‌آور خواند.

استیو کوهن، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت تنسی و سناتور کریس مورفی، سناتور دموکرات ایالت کنتیکت، نیز از منتقدان اقدامات امروز ترامپ بودند.
انتهای پیام/

انتقاد شدید دموکرات‌های کنگره از رفتارهای ترامپ در دیدار با رهبر کره شمالی

نظر شما