شناسهٔ خبر: 26079725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نگاهی به نتایج برانکو و پرسپولیس در بازی‌های خانگی لیگ برتر

در یک گزارش آماری نتایج برانکو در خارج از تهران و بازی‌هایی که مهمان حریفان بود را بررسی کردیم و این ‌بار قصد داریم نتایج پرسپولیس با برانکو در زمان میزبانی سرخپوشان را بررسی کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

در یک گزارش آماری نتایج برانکو در خارج از تهران و بازی‌هایی که مهمان حریفان بود را بررسی کردیم و این ‌بار قصد داریم نتایج پرسپولیس با برانکو در زمان میزبانی سرخپوشان را بررسی کنیم.

میانگین ۲ امتیاز خانگی

کسب میانگین ۲ امتیاز در بازی‌های خانگی برای قهرمانی کافی نیست و نتایج فوق‌العاده‌ای به حساب نمی‌آید ولی نمایش‌های خوب پرسپولیس در خارج از خانه کمک زیادی به دو قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی آنها کرد.

بهترین برد

پرسپولیس با برانکو ۲۸ بازی خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته که بردهای ۴ بر صفر مقابل ذوب‌آهن و پدیده بهترین نتایج بازی‌های خانگی برانکو است.

بیشترین تساوی

شاگردان برانکو در ۴۷ بازی ۱۴ بار به تساوی رضایت دادند. بیشترین تساوی آنها با استقلال تهران و پدیده در بازی‌های خانگی بوده است.

بدترین شکست

بدترین شکست پرسپولیس با برانکو در خانه مقابل نفت تهران رقم خورد. جایی که سرخپوشان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند و قهرمانی در لیگ پانزدهم را از دست دادند. پرسپولیس با برانکو ۵ بار شکست خانگی را تجربه کرده است.

گل‌های زده و خورده

تیم برانکو در بازی‌های خانگی موفق به زدن ۷۰ گل شد و ۲۸ گل را هم دریافت کرد. پرسپولیس با برانکو بیشترین گل را به ذوب‌آهن زده و بیشترین گل را هم از این تیم در خانه دریافت کرده است. پرسپولیس در تهران ۹ بار دروازه ذوب‌آهن را باز کرده و ۵ بار هم دروازه‌اش باز شده است.

بیشترین برد و باخت

پرسپولیس با برانکو، استقلال خوزستان را بیشتر از هر تیم دیگری شکست داده و در ۳ دیدار آنها را با باخت بدرقه کرد. پرسپولیس تحت هدایت برانکو در خانه دو بار به سایپا باخته است تا نارنجی‌پوشان به گربه‌ سیاه برانکو در آزادی تبدیل شوند.

بیشترین کلین‌شیت

پرسپولیس در زمان هدایت برانکو در سه بازی مقابل استقلال خوزستان که در تهران برگزار کرده، گلی را دریافت نکرده است و ۳ کلین‌شیت را مقابل این تیم ثبت کرد.

 

نظر شما