شناسهٔ خبر: 26062102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارشی از سفر تبلیغی قاریان ایرانی به کشورهای خارجی + عکس

R1444/P1439/S4,37/CT1

نصرت الله عارف حسینی مدرس درجه ۱ و مهدی کرمی قاری ممتاز کشورمان در سفر تبلیغی خود به اجرای برنامه‌ پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نصرت‌الله عارف حسینی مدرس درجه 1 قرآن کشورمان به مسکو پایتخت روسیه سفر کرد و در محافل قرآنی این شهر به اجرای برنامه پرداخت.

تلاوت ترتیل روزانه در مرکز اسلامی مسکو، تلاوت ترتیل در مساجد خاتم‌الانبیاء و آترادنایا، آموزش به کارکنان مرکز اسلامی مسکو، اجرای برنامه در انجمن اسلامی دانشجویان مقیم مسکو، تلاوت در نماز جمعه اهل سنت در مسجد پراسپکت میرا، تلاوت در مرکز اسلامی ایران در این کشور، قرائت دعای جوشن کبیر در لیالی قدر در مراسم آذربایجانی‌ها و افاغنه مقیم روسیه از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط حسینی است.


از دیگر برنامه‌های سفر تبلیغی نصرت‌الله عارف حسینی به کشور روسیه می‌توان به حضور در شهر دربند در ایالت داغستان و اجرای برنامه در مساجد مختلف این شهر، قرائت دعای جوشن کبیر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر دربند، تلات در روز قدس و نماز جمعه شهر حاج غله و برگزاری کلاس‌های آموزشی در این شهر نام برد.

مهدی کرمی قاری ممتاز کشورمان نیز به ساحل عاج رفت و حضور این قاری زنجانی در ساحل عاج با استقبال چشم‌گیر مسلمانان این شهر مواجه شد. تلاوت در سالن اجتماعات مسجد شیعیان لبنانی شهر آبیجان، نماز جمعه مسجد گلف، تلاوت در جمع شیعیان پاکستانی و لبنانی در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر از برنامه‌های اجرا شده توسط مهدی کرمی، اعزامی از استان زنجان بوده است.


تلاوت در حسینیه " تعاونوا علی البر و التقوی" در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، ضبط تلاوت در رادیو البیان ساحل عاج، اجرای برنامه در جمع مسلمانان مسجد پلاتو شهر آبیجان و همچنین تلاوت در مراسم روز قدس در شهر ابوبو کشور ساحل عاج از دیگر برنامه‌های کرمی در ساحل عاج بود.

انتهای پیام/

نظر شما