شناسهٔ خبر: 26038749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ویسی گزینه جدی برای نیمکت تیم قشقایی شیراز

تیم قشقایی با دریافت امتیاز برق نوین شیراز در رقابت‌های لیگ یک حضور خواهد داشت و از عبدالله ویسی بعنوان گزینه‌ای جدی برای نیمکت این تیم یاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال قشقایی شیراز که به دلیل یک پیروزی تاریخی برابر پرسپولیس در رقابتهای جام حذفی یک شبه ره صدساله رفت و به تیمی شناخته شده در فوتبال ایران بدل شد، بعد از آن که در پایان رقابتهای فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور از صعود به لیگ یک بازماند با خرید امتیاز تیم برق نوین شیراز از فصل آینده در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت.

مدیران این تیم پیش از این با داود مهابادی برای هدایت تیم شان به توافق رسیده بودند که مهابادی به یکباره سر از تیم شهرداری ماهشهر در آورد  با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوست. بعد از آن بود که نام عبدالله ویسی بعنوان گزینه‌ای جدی برای هدایت قشقایی مطرح شد.

ویسی بعد از آن که با استقلال خوزستان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید روزهای خوبی را در لیگ برتر نداشت و فصل گذشته هم با زحمت و در آخرین روزها توانست جواز بقای استقلال خوزستان در این مسابقات را بگیرد. نارضایتی مدیران مجموعه استقلال از خوزستان از عملکرد فنی ویسی به جدایی وی از این تیم منجر گردید و حالا باتوجه به این که اغلب تیم های لیگ برتری نیزی انتخاب های خود را انجام داده اند، ویسی با گرایش لیگ دسته اول در یک قدمی پذیرفتن هدایت تیم قشقایی قرار دارد.

نظر شما